مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مراسم های احیا شب های قدر با حضور هنرمندان و جامعه قرآنی استان فارس در جوار آرامگاه حافظ برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 04 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر بهزاد مریدی شنبه در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت فارس در گذرهنر شیراز بیان کرد: هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گذر هنر شیراز، میزبان هنرمندان قرآنی و مردم ولایت مدار استان فارس استکه به همین دلیل آیین شب های قدر در سه شب 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در حافظیه برگزار می شود.

وی افزود: گذر هنر قرآنی و نمایشگاه قرآن و عترت به مدت 10 شب با ارایه دستاوردها و فعالیت های قرآنی میزبان علاقمندان و فعالان حوزه قرآن و عترت در استان است که باید از این فرصت مغتنم در ماه مبارک رمضان استفاده مطلوب شود.

وی اظهارداشت: در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گذر هنر شیراز تلاش شده مفاهیم و مضامین قرآنی و هنر هنرمندان متعهد استان در قالب کارهای فاخر هنری از جمله هنرهای تجسمی و خوشنویسی به مردم ارایه شود.

مریدی با اشاره به کیفیت کارهای انجام شده و استقبال مردم از این نمایشگاه اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی تاثیر بسزایی در معرفی جایگاه سومین حرم اهلبیت(ع) دارد که جا دارد با حمایت مسوولان این نمایشگاه در سالهای آینده مطلوب تر و مناسب با شان مردم فارس و شیراز برگزار شود.

هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گذر هنر شیراز تا 20 تیرماه جاری میزبان عموم مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار