کد خبر: ۵۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 06 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدوبه نقل از گپ روز،دبیقی عضو شورای شهر چرام در نشست تعاملی شورای شهر با حضور معاون فرماندار،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری،معاون جهاد کشاورزی چرام،شهردارو اصحاب رسانه با گلایه از اصحاب رسانه شهرستان چرام اظهار داشت: توسعه هر منطقه ای چه در حوزه اقتصاد ،فرهنگ،سیاست و پیشرفت آن منوط به کمک رسانه ها می باشد.

وی عنوان کرد: رسانه ها بخصوص در حوزه القا و شناسایی افراد توانمند و تحمیل شایسته های یک منطقه به دیگر مناطق نقش مهمی دارند.

ریس شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از عدم پوشش اخبار وی در سایت های خبری اعلام کرد: بنده از مجرای شورای شهر چرام به جلسات استانی راه یافته و با حضور در این جلسات در حضور مدیران استانی و کشوری و براساس توانمندی های شخصی و فضای باز شده توانستم عرض اندام نمایم.

وی افزود: با حضور در این نشست ها و سخنرانی طبق اظهار نظر دوستان نمایش بنده بهتر از دیگران بوده است.

دبیقی بیان کرد: این گلایه ها اخلاقی و برادرانه است و تبلیغات مثبت رسانه ای بر روی فرزندان نخبه شهرستان جهت شناسایی به سایر مناطق و مسئولان لازم است.

وی تاکید کرد: تاثیر رسانه در احقاق حق فرزندان شهرستان چرام زیاد است هرچند نگاه اصحاب رسانه چرام هم اکنون مثبت وسازنده است.

عضو شورای شهر چرام در این نشست خطاب به مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام گفت: در حوزه زمین های کشاورزی روستای دمدره که از نسل های گذشته و براساس عرف به پدران ونسل کنونی رسیده درختان کنار (سدر)با توجه به شخم مکانیزه و برداشت این در خت ها مزاحم کار این کشاورزان می باشد که نیاز به اصلاح دارند و منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود:چطور می شود با اینها برخورد کرد در صورتی که تنها منبع در آمد و تولید کشاورزان زحمت کش فقط همین زمین ها می باشد که به زحمت امرار معاش می کنند.

دبیقی ضمن تشکر از مسئولان منابع طبیعی گفت: البته منابع طبیعی میراث و امانتی است که به نسل های آینده باید انتقال و تحویل بدهیم.

واکنش خبرنگار فعال خبرگزاری فارس چرام به گلایه های دبیقی عضو شورای شهر چرام از اصحاب رسانه

نسرین هاشمی خبرنگار فارس چرام بیان کرد: آقای دبیقی شما به عنوان عضو شورای شهر در این دو سال تاکنون چند مرتبه نشست خبری با اصحاب رسانه داشتید؟ که ما پوشش ندادیم.وقتی ما از زمان و مکان سخنرانی ها و نشست های جنابعالی اطلاعی نداریم چگونه پوشش بدهیم .

هاشمی خاطر نشان کرد:با پیگیری اخبار شما متوجه می شویم که جنابعالی فقط با یک رسانه و خبرنگار خاص مصاحبه و گفتگو می نمایید.که خارج از چرام می باشد.

خبرنگار فارس چرام اعلام کرد: خبرنگاران چرام تاکنون آنچه در توان داشته اند برای پوشش اخبار و توانمندی های شهرستان چرام انجام داده اند و کم کاری ننموده اند هر چند نامهربانی های زیادی از طرف برخی مسئولان دیده اند.

نایب رئیس انجمن خبرنگاران چرام افزود: تعامل مدیران با اصحاب رسانه سبب توسعه شهر و رضایتمندی مردم خوب چرام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار