کد خبر: ۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 08 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص حادثه سحرگاه امروز توضیحاتی دادند:
فتاح محمدی گفت: حوالی ساعت سه دیشب ، فرد ناشناسی بعد از پیاده شدن از خودرو و احوالپرسی با تعدادی جوان در بلوار امام خمینی یاسوج، به ماشین خود برمی گردد و با اسلحه ساچمه زنی ، به آنان شلیک می کند.
وی با بیان اینکه دلیل یا دلایل این اقدام نامعلوم است، اظهارداشت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله مجروح و یک نفر متاسفانه کشته شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاسف از کشته شدن این جوان و تسلیت به خانواده وی ، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی و انتظامی درحال انجام و تاحصول نتیجه نمی توان هیچگونه اظهارنظری کرد.
محمدی افزود: باکسانی که مخل امنیت و رفاه مردم شوند بشدت برخورد خواهد شد و ما به مردم قول می دهیم که به محض به نتیجه رسیدن تحقیقات ، مطالب لازم را به آنان را اعلام کنیم.
فرماندار بویراحمددر همین خصوص گفت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله اسلحه ساچمه زنی برای مداوا انتقال داده شدند که یکی از آنان مرخص و مابقی در حال مداوا هستند.
هوشنگ یاری پور افزود: از چهار نفر دیگر ، یک نفر در ” آی . سی . یو ” بستری و سه نفر دیگر وضعیت بهتری دارند.
وی دلیل یا دلایل این اقدام را نامعلوم دانست و اظهارداشت: متاسفانه یک نفر کشته شده که تحقیقات انتظامی و امنیتی در حال انجام است.
فرماندار بویراحمد گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و دستگاههای لازم در حال انجام بررسی های خود هستند.
یاری پور تاکید کرد که اقدام شب گذشته یاسوج و کشته و مجروح شدن شش نفر در بلوار امام خمینی این شهر ، هیچ ربطی به درگیری ” سی سخت ” مرکز ندارد.
وی افزود: از رسانه ها می خواهیم این اقدام را به درگیری ” سی سخت ” مرکز شهرستان دنا ربط ندهند.
فرماندار بویراحمد نیز از فعالیت گسترده دستگاههای امنیتی و انتظامی تا رسیدن به نتیجه مطلوب خبرداد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد،  با اشاره به درگیری بامداد امروز ۱۷ تیرماه در این شهر گفت: این حادثه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داده است.

وی گفت: خودرو ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

وی گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

این فرمانده انتظامی افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار