تابناک گزارش می دهد؛
صبح امروز شنبه هشتم أردیبهشت ١٣٩٧ مهندس عدل هاشمی پور از چند شرکت پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام بازدید کردند.
کد خبر: ۵۹۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 29 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر با صنعت پتروشیمی، بررسی میدانی معضلات صنعت، گفتگو با مدیران و تلاش برای رفع موانع تولید انجام شد، این نماینده مجلس شورای اسلامی از شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا، مارون و رجال بازدید کرد.

رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در بازدید از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، ضمن گفتگو با دکتر قارونی مدیرعامل این شرکت، از روند بازسازی مخزن و برج حادثه دیده و بازگشت به مدار تولید بازدید و در جریان أمور قرار گرفت.

 

بازید نماینده کهگیلویه بزرگ از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت پتروشیمی مارون، در نشستی با مدیر عامل و معاونین ارشد این شرکت، پای سخنان مسوولین شرکت در مورد دغدغه ها و دل مشغولی های مدیران صنعت پتروشیمی نشست و در مورد تأمین خوراک، زنجیره ارزش و صنایع پایین دست گفتگو کرد.

مهندس عدل هاشمی پور ضمن بازدید از سایت صنعتی پتروشیمی مارون، واحد پلی اتیلن سنگین را از نزدیک مشاهده کردند و در گفتگو با مسوولین فنی و کارکنان این واحد صنعتی، ضمن اشاره به شباهت واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون با پتروشیمی دهدشت، پیرامون مسائل و مشکلات احتمالی این واحد، نیروی انسانی، خوراک و پروسه تولید به گفتگو پرداخت. پایان بخش این بازدید که در تعطیلات مجلس شورای اسلامی و به صورت خودجوش انجام شد، دیدار از شرکت پتروشیمی رجال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار