علی حسن زاده طی حکمی، «شاهین ظهرابی » را به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد منصوب کرد .
کد خبر: ۶۰۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 03 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد علی حسن زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد طی حکمی، «شاهین ظهرابی » را به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت  منصوب کرد .
 
انتصاب در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد +جزئیات

شاهین ظهرابی در گفت‌وگویی کوتاه با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن تبریک هفته معلم به همه تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت  یاد وخاطره بزرگ معلم انقلاب شهید مطهری را گرامی داشت و اظهار امید واری کرد که در راستای فرامین مقام معظم رهبری بر سه اصل تهذیب ،تحصیل و ورزش برای  تربیت روحی،فکری  وجسمانی دانش آموزان  گام های موثری برداشته شود.
ظهرابی افزود امیدوارم از ظرفیت خوب همه فرهنگیان فرهیخته شهرستان بویر احمد  بویژه همکاران دلسوز و تلاشگرم در حوزه پرورشی و تربیت بدنی استفادمطلوب صورت گیرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهرابی ،با 25 سال سابقه کار دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ،و قریب 9 سال کارشناس و کارشناس مسئول تربیت بدنی شهرستان بویر احمد  را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است وی، با حفظ سمت مسئولیت کارشناس مسئول  تربیت بدنی ، سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش را نیز بر عهده گرفته است.
 
انتصاب در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد +جزئیات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ظریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
با تبریک گزینه بسیار خوبیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار