رئیس اداره امور عشایر اقلید از برپایی بیمارستان صحرایی عشایری در چمن عزیز محمودی آسپاس این شهرستان در روزهای هفتم، هشتم و نهم مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 11 July 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:علی صفری با اشاره به نقش برجسته عشایر در اقتصاد کشور بر مساعدت مسئولان در حل مسائل و مشکلات آنها تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به مشکلات بهداشتی و درمانی عشایر یکی از اصلی‌ترین نیازهای این قشر زحمت‌کش است که باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی به اهمیت سلامت در زندگی اشاره و عنوان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی خدمتی است به قشر محروم جامعه که همدلی و هم‌زبانی مسئولان در اجرایی شدن این هدف بسیار لازم است، از این‌رو مسئولان باید تمام توان و ظرفیت خود را در رضایت‌مندی مردم وفادار ایران اسلامی که همیشه و همه‌جا همگام و همراه دولت و نظام بوده‌اند، به‌کار گیرند.

صفری از برپایی بیمارستان صحرایی در چمن محمود عزیزی آسپاس اقلید به مدت سه روز از هفتم تا نهم مردادماه امسال خبر داد و بیان کرد: بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های مختلف در راستای نیاز و ظرفیت موجود در مدت‌زمانی سه تا هفت روز برگزار می‌شود که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این طرح در اقلید سه روز اجرا خواهد شد.

رئیس اداره امور عشایر اقلید با بیان اینکه این بیمارستان با حضور 25 تا 30 پزشک در تخصص‌های مختلف برپا می‌شود، تصریح کرد: بیمارستان صحرایی اقلید در قسمت‌های مختلف آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل سیار، مطب‌های تخصصی و... در خدمت عشایر و روستاییان این شهرستان خواهد بود که در صورت لزوم مدت برپایی این بیمارستان افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار