امام جمعه جهرم:اگر مسؤولان کشور در پی مذاکره با 3 کشور اروپایی هستند باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تضمین کافی برای ادامه برجام گرفته و با این 3 کشور تسویه حساب کنند.
کد خبر: ۶۰۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 12 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شهر جهرم با اشاره به تصمیم رئیس جمهور نادان آمریکا در رابطه با خروج از برجام، اظهار داشت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در رابطه با سند بین‌المللی برجام با وجود اینکه در جهاتی از آن احساس مطلوب نداشت اما به‌دلیل آنچه که قرارداد شده بود بیش از 2 سال صادقانه پای آن ایستاد اما به یکبارگی مشاهده شد که رئیس جمهور نادان آمریکا اعلام خروج آمریکا از برجام و عدم قبولی این قرارداد را کرد.

وی با بیان اینکه ترامپ، معاویه حیله‌باز زمانه است، افزود: این نکته از اول آشکار بود که آمریکایی‌ها مانند یزید و معاویه کارشان پیمان شکنی است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه استان فارس حفظ عزت ملت ایران را امتحان مدیران کشور دانست و تأکید کرد: ملت ایران به عنوان تنها ملت مسلمان به پا خواسته در جهان عزتش را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان کشور در پی مذاکره با 3 کشور اروپایی هستند باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تضمین کافی برای ادامه برجام گرفته و با این 3 کشور تسویه حساب کنند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه اتاق جنگ آمریکا برعلیه ایران وزارت خزانه‌داری آمریکاست، تصریح کرد: مطالبه نهایی ما از همه مدیران کشوری این است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به توان داخلی کشور و حمایت از کالای ایرانی به میدان بیایند و اگر ضعف دارند و کمک می‌خواهند به ملت بگویند.

دژکام با اشاره به اینکه ایجاد ضعف و لطمه دشمن در عرصه اقتصادی کشور پذیرفته شده نیست، گفت: باید حرکت اقتصادی ایران با توجه به توان داخلی شروع شود و به نقطه آرمانی که بتوانیم در مقابل همه این توطئه‌ها ایستادگی کنیم برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محبت و ترس از خدا باهم منافاتی ندارد و این دو باید در دل مومن با هم جمع شود، اظهار داشت: در جامعه دینی ما گاهی جلوه‌های خوف از خدا کم شده و این امر جامعه را با مشکل روبه‌رو کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه پر برکتی است که با رحمت و مغفرت به سوی مومن می‌آید و اگر بتوانیم آداب ماه رمضان را جا بیاوریم در پایان ماه از همه گناهان پاک می‌شویم.

امام جمعه جهرم خواستار بهره‌گیری از خطابه علما در ماه رمضان شد و افزود: فرصت‌ها کم است و از آن‌ها باید به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: بساط گناه و فساد در ماه رمضان باید جمع شود و این ماه با دیگر ماه‌ها متفاوت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار