کد خبر: ۶۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 11 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، فرماندار گچساران  اظهار داشت: ۱۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای تقویت زیرساخت های رفاهی مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

رحیمی افزود : این اعتبار برای توسعه و بهبود زیرساخت های جاده ای، آب، برق و اجرای طرح های هادی مناطق روستایی گچساران از محل اعتبارات تملک و دارایی و بودجه دو درصد نفت تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح های جاده سازی در روستاهای موگ به نیمدور، باباکلان به بی بی حکیمه، خنگ بنار به شهر دوگنبدان و رودبال از مهمترین این طرح هاست.

وی از اختصاص ۴۶ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار برای بهسازی معابر و اجرای طرح های مناطق روستایی گچساران خبر داد و ابرازامیدواری کرد: با این اعتبار بخش زیادی از معابر روستایی این شهرستان بهسازی شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اصلاح شبکه برق برخی از روستای این شهرستان با سه میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال از دیگر برنامه های امسال آبادانی در مناطق روستایی این شهرستان است.

وی همچنین از اختصاص ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار برای کمک به عمران مناطق عشایری گچساران خبر داد.

رحیمی با اشاره به اهمیت توسعه امکانات رفاهی در روستاها برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: توسعه روستاها در اولویت برنامه های دولت یازدهم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار