پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس محدودیت‌های ترافیكی ویژه‌ی شب‌های قدر و روز جهانی قدس در شیراز را اعلام كرد. محدودیت‌های ترافیكی شب‌های قدر و روز جهانی قدس در شیراز اعلام شد
کد خبر: ۶۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 03 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: با توجه به برگزاری ویژه‌ برنامه‌های لیالی قدر، پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اعمال محدودیت‌هایی در تردد وسایل نقلیه‌ موتوری در مسیرهای منتهی به نقاط تجمع مردم و برگزاری آئین‌های شب‌های قدر خواهد کرد.
بر اساس اعلام پلیس راهور استان فارس، محدودیت‌های مربوط به لیالی قدر در محدوده‌ تقاطع پیروزی به سمت حرم مطهر، تقاطع غدیر (مصدق) به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر و خیابان حسینی از سمت حرم سیدعلاالدین حسین به طرف سه‌راه آستانه اجرایی می‌شود.
همچنین بر اساس اطلاعیه‌ پلیس راهنمایی و رانندگی فارس و با توجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در روز ۱۸ خرداد، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی و محورهای منتهی به این مسیرها اعمال می‌شود.
طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی فارس، صبح روز جمعه ۱۸ خرداد، تردد و توقف انواع وسایل نقلیه‌ موتوری در محورهای سه راه ذوالانوار به سمت تقاطع پانزده خرداد، تقاطع گمرك به سمت تقاطع پانزده خرداد، تقاطع سینما سعدی به سمت تقاطع پانزده خرداد، میدان امام حسین(ع) به سمت تقاطع ۱۵ خرداد و تمام انشعاب‌های فرعی از خیابان مشیرفاطمی به سمت تقاطع ۱۵ خرداد ممنوع است.
همچنین در روز جمعه ۱۸ خردادماه، تردد و توقف خودروها در خیابان وصال به سمت تقاطع خیرات، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشیر، خیابان توحید به سمت خیابان لطفعلی خان زند، میدان شهدا (شهرداری) به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع غدیر(مصدق) به سمت تقاطع پیروزی و تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ(ع)، ممنوع خواهد بود.
براساس اعلام پلیس، در شب‌های قدر و روز جهانی قدس از توقف وسائل نقلیه در طول مسیرهای سواره و پیاده، جلوگیری خواهد شد و در صورت توقف، وسیله‌ نقلیه توسط پلیس به پارکینگ منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار