به دعوت دهیار روستای بنه بلوط، فرماندار این شهرستان، بخشدار بخش موگرمون، رئیس آموزش وپرورش در این روستا حضور پیدا کردند و با برخی از ریش سفیدان مشکلات معارضات مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۳۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 30 July 2018

با توجه به اهمیت حفظ روستاها یکی از عمده فعالیت های دولت در سالهای اخیر توسعه روستاها است و در این میان خدمات رسانی در بخش های گازرسانی ، آب وبرق، مدرسه سازی ، بهداشت ودرمان ، شبکه های تلویزیونی و آنتن دهی خطوط موبایل در دستور کار قرار گرفت .

روستای بنه بلوط از توابع شهرستان لنده از جمله روستاهای هدف اجرای این طرح ها است و دولت خدمات خوبی در حوزه های مختلف انجام داده است،ولی متاسفانه یکی از عمده مشکلات روستا های این شهرستان برای اجرای پروژه ها و طرح های مختلف که گاها دیده میشود معارضات مردمی است .

با حضور فرماندارلنده گره معارضات خدمات رسانی به روستای بنه بلوط برطرف شداستارت توسعه این روستا طی دوسال گذشته زده شد و خدماتی از قبیل گازرسانی ، جانمایی دکل مخابرات ،جدول کشی ، آسفالت کوچه ها و خیابان ها، انجام گرفت و این روستا در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح هادی خواهد بود .

در طرح گازرسانی ، جدول کشی و آسفالت این روستا برخی از اهالی از این نعمت محروم ماندند که معارضاتی که از سوی خود مردم وجود داشت دلیل این محرمیت بوده است، و پافشاری معارضین سبب شد تا روند گازرسانی و جدول کشی به کندی پیش رود.

پیش از ظهر امروز به دعوت دهیار روستای بنه بلوط، فرماندار این شهرستان، بخشدار بخش موگرمون، رئیس آموزش وپرورش در این روستا حضور پیدا کردند و با برخی از ریش سفیدان مشکلات معارضات مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور فرماندارلنده گره معارضات خدمات رسانی به روستای بنه بلوط برطرف شدکریمی نژاد فرماندار لنده در گفتگوی چند ساعته خود در جمع مردم این روستا با تقدیر و تشکر از حاضرین و معارضین هدف اصلی را جلب رضایت مندی افراد روستا،حتی معارضین عنوان کرد .

ایشان همراهی اهالی یک روستا را در اجرای پروژه ها لازم دانست تا دولت بتواند خدمات دهی در بخش های مختلف را انجام دهد .

در این دیدار با مساعدت و لطف مردم مشکلاتی که وجود داشت حل گردید و فرماندار از بخشدار بخش موگرمون و دهیار بنه بلوط خواست با تعامل و کمک به مردم این روستا اقدام فوری جهت عملیاتی شدن بازگشائی معابر بعمل آورند.

گفتنی است یکی دیگر از مطالبات مردمی در این دیدار مربوط به دیوار مدرسه روستا بود که رئیس آموزش وپرورش در جمع مردم گفت؛ با همکاری بنیاد علوی در روستاهای لنده ۶ کلاس درس ودر شهر۴ کلاس درس در آینده نزدیک ساخته خواهد شد و یکی از روستاهای هدف در این طرح احداث مدرسه جدید برای روستای بنه بلوط است .
جاویدان افزود؛ برای احداث مدرسه جدید در این روستا نیاز به همکاری اهالی داریم تا انشالله فرزندان این منطقه بتوانند در مدرسه ای با کیفیت تر مشغول تحصیل شوند .

با حضور فرماندارلنده گره معارضات خدمات رسانی به روستای بنه بلوط برطرف شدلازم به ذکر است در وردی مدرسه این روستا زمین یکی از اهالی وجود دارد که از درخواست های آموزش وپرورش عقب نشینی صاحب ملک مورد نظر بود و این مشکل نیز با همکاری ایشان و کمک دهیار و بخشدار بخش موگرمون حل گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار