امام‌جمعه اقلید گفت: بسیاری از امور ربطی به تحریم نداشته و به امور داخلی کشورمان برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 27 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر در دیدار مسؤولان شهرستانی که به مناسبت هفته دولت در دفتر وی برگزار شد فرارسیدن این ایام را به دولتمردان و متصدیان خدمت به مردم تبریک گفت و اظهار داشت: برداشتن قدم‌های موفق و مؤثر برای خدمتگزاری در شرایط حساس و سخت کنونی، افتخاری برای نظام و دولت است.

وی اعتماد به خدا و انجام درست و دقیق وظیفه و تکلیف را رمز موفقیت شهید رجایی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خواند و گفت: وی در همین زمان کوتاه و اندک نشان داد که دقیق نسبت به مردم انجام‌وظیفه و در مقابل دشمنان، عرض‌اندام کرده است و این امر موجب شد نام نیکش ماندگار شود.

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه نظام بر اساس اخلاص امام خمینی (ره) و ملت برپا شد، به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در بدنه نظام افراد متعهد و دلسوز کم نداریم، اشاره کرد و عنوان داشت: برخی افراد در حرکت خود دچار مشکل و لغزش شدند.

طالبی به مواردی چون التهاب بازار سکه و ارز، ورود بیش از 6 هزار خودرو که همه می‌گویند از آن اطلاعی نداریم و... اشاره و تصریح کرد: بروز چنین مسائلی موجب زیر سؤال رفتن خدمات و کارهای ارزشی می‌شود.

وی تأکید کرد: بسیاری از امور ربطی به تحریم نداشته و به امور داخلی کشورمان برمی‌گردد.

طالبی به اقتدار، درایت و خدمت قوای مسلح و موفقیت آن‌ها اشاره کرد و با تأکید بر اینکه هراندازه خدمات خالصانه‌تر انجام شود ماندگاری بیشتری دارد، بیان داشت: این قوا قطعاً با اعتباری کمتر از بسیاری از وزارتخانه‌ها به چنین موفقیت‌هایی دست یافتند.

امام‌جمعه اقلید به وضعیت کشورهایی چون سوریه، یمن و... و دشمنی دیرینه استکبار با ایران اسلامی اشاره و با بیان اینکه دشمن با ما تعارف ندارد، عنوان کرد: اگر دست آن‌ها به این مرزوبوم برسد، خاک کشور را زیرورو کرده و به کوچک و بزرگ ما رحم نمی‌کنند و تنها به فکر منافع خود هستند همان‌گونه که در سایر کشورها شاهد قتل‌عام و جنایت علیه مردم بی‌گناه و زنان و کودکان هستیم.

طالبی در پایان سخنان خود از عید غدیر و اهمیت آن سخن گفت و بر لزوم توجه به ارزش و جایگاه ولایت تأکید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار