کد خبر: ۶۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 01 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ساعاتی پیش خبری مثل بمب در فضای رسانه ای شهرستان گچساران و گروه های مجازی منفجر و بازتاب داده شد و آن خبر ضرب و شتم رمضان عباسی عضو شورای شهر دوگنبدان بود.

اتفاقی که یادآور ضرب و شتم یکی از فعالان سیاسی شهرستان و از حامیان مسعود ظفری شهردار دوگنبدان بود.

گرچه برخی رسانه ها سعی دارند این ماجرا را به نوعی به قضایای اختلافات اعضای شورا و شهرداری دوگنبدان گره بزنند و اتهامات را متوجه گروه اکثریت شورا کنند اما تا روشن شدن علت ماجرا و مسببان آن نمی توان قضاوت عجولانه کرد.

در این خصوص یکی از رسانه های،شهرستان آورده است :عضو شورای شهر دوگنبدان را کتک زدند.

عصر امروز (دوشنبه ۹ مهرماه ۹۷) جلسه علنی شورای شهر دوگنبدان با حضور هفت نفر از اعضای این شورا برگزار شد، یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان اینگونه روایت می‌کنند که در جلسه امروز بر روی «امضاء» جعلی که از سوی رمضان عباسی در یکی از برگه‌های صورت جلسه شده بود، بحث و جدل بین اعضا شورا شهر بالا گرفت.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که چهار نفر عضو مخالف شورای شهر دوگنبدان که موافق عزل شهردار دوگنبدان نیز می‌باشند، برای اینکه صورت جلسه‌ای را تنظیم کنند و آن صورت جلسه رسمیت داشته باشد، به جای آقای «رمضان عباسی» جعل امضاء می‌کنند و امروز در جلسه علنی شورای شهر بین «عباسی» و دیگر اعضای شورای شهر جدال لفظی انجام می‌گیرد و در میان حرف‌هایشان آقای عباسی را تهدید می‌کنند.

بعد از تمام جلسه تعداد افرادی که گویا از قبل و به شکل برنامه‌ریزی شده در جلوی ساختمان شورای شهر دوگنبدان تجمع کرده بودند به آقای عباسی حمله‌ور می‌شوند و او را با ضربه پا و دست کتک می‌زنند.

مهم است که دستگاه های امنیتی شهرستان به این ماجرا ورود و هر چه سریعتر عاملان این اتفاق تلخ را مشخص کنند و اگر شاید پیشتر پرونده ضرب و شتم قبلی  تعیین تکلیف شده بود امروز شاهد این ماجرا نبودیم./فانوس زاگرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار