- رئیس انجمن مدیران صنایع فارس گفت: نبود استراتژی مدون مشکل اصلی توسعه صنعتی و اقتصادی فارس است.
کد خبر: ۶۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 29 July 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:محمدصادق حمیدیان با اشاره به وضعیت صنعتی استان فارس تأکید کرد: مشکل بزرگ امروز صنایع استان فارس مباحث مالی و اعتباری است.

وی تصریح کرد: تأمین منابع مالی برای صنایع با مشکلات همراه است و از طرفی بانک‌های استان نیز همکاری لازم را در جهت رفع مشکلات صنایع ندارند.

رئیس انجمن مدیران صنایع فارس با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه‌ها فارس مناسب نیست، گفت: به‌غیراز مراکزی که تعطیل‌شده‌اند امروز شاهد فعالیت زیرخط ظرفیت کارخانه‌ها نیز هستیم که باید برای این مشکل نیز فکر چاره بود.

حمیدیان ادامه داد: نمی‌شود به دنبال رفع مشکلات صنایع نباشیم و بخواهیم مشکل بیکاری در استان فارس برطرف شود زیرا امروز نه‌تنها صنایع بزرگ بلکه صنایع کوچک نیز در استان فارس با مشکلات مواجه هستند.

وی افزود: کمتر از ظرفیت کار کردن کارخانه‌ها و تعطیلی آن‌ها به معنی افزایش بیکاری در استان است بنابراین باید برنامه‌ریزی مدون برای رفع این مشکلات انجام شود.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان فارس بابیان اینکه نداشتن استراتژی صنعتی و اقتصادی مشکل دیگر در فارس است، گفت: زمانی که ما هیچ‌گونه استراتژی صنعتی و اقتصادی نداشته باشیم به‌طور حتم نمی‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق نیز ارائه کنیم.

حمیدیان تأکید کرد: چشم‌انداز صنعتی و اقتصادی استان فارس باید مشخص شود که البته امیدواریم با حضور استاندار جدید و نگاه نوین به سرمایه‌گذاری شاهد شکل‌گیری استراتژی صنعتی استان باشیم.

برچسب ها: صنعت ، صنایع ، اقتصاد ، کارخانه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار