رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز از اکران بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در برخی از مراکز عمومی این کلان‌شهر از جمله بوستان‌ها خبرداد.
کد خبر: ۶۹۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 24 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: احمد تنوری امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیایی و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، کمیسیون فرهنگی در نظر دارد با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان وشهرداری اقدام به پخش مسابقات در اماکن فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر کند.

وی گفت: در راستای ایجاد فضایی بانشاط و با هیجان برای شهروندان مقرر شد شهرداری هماهنگی های لازم را با شورای تامین و سازمان‌های مربوطه برای پخش مسابقات فوتبال در حداقل سه سالن سرپوشیده، سه سینما و سه بوستان سطح شهر در مدت یک هفته انجام و نتایج حاصله را به کمیسیون ارائه دهد.

 

سید احمدرضا دستغیب رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: با توجه به فصل زمستان و در راستای حفظ امنیت و شان همشهریان شهرداری اقدام به کرایه سانس‌هایی از سینماهای مهم شیراز کند و به صورت رایگان در خدمت مردم قراردهد و با تبلیغات مناسب خانواده‌ها را برای دیدن مسابقات ازاین سینماها دعوت کند.

سیروس پاک فطرت نائب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: در شهر شیراز ، مشتاقان فوتبال به ویژه جوانان علاقمند به دیدن بازی‌ها به صورت جمعی هستند.

وی افزود: با توجه‌ به تجربه‌ خوب سال گذشته در پخش بازیها در پارک ازادی و استقبال مردم، شهرداری درنظر دارد امکانات را برای پخش بازی‌های فوتبال و حضور پرشور مردم آماده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار