نماینده شیراز در مجلس گفت:فارس به تنهایی معادل هشت استان کشور در سبد آرای ریاست جمهوری نقش داشته است؛ اما سهم فارس در دولت یازدهم بسیار اندک است؛ مخصوصاً در بین ۳۱ استاندار کشور و معاونین وزارت کشور، استان فارس هیچ جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۶۹۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 29 December 2018

علی اکبری با بیان اینکه از استان فارس هیچ مسئولی در وزارت کشور وجود ندارد،تاکید کرد:در شروع دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بالغ بر ۷۰ نفر از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی پشتیبانی خودشان را از دولت آقای روحانی اعلام کردند؛اما معلوم نیست چرا واقعا وزارت کشور نمی‌تواند از یک استان ۵ میلیون نفری یک نفر را در در ساختار وزارت کشور بپذیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه الان هم هنوز تکلیف استاندار فارس مشخص نیست،اظهار کرد: فارس استانی است که در جنوب کشور مرکزیت ثقل دارد و محل مراجعات فراوان از استان‌های مختلف است و پشتیبانی از مناطق جنوبی کشور را به عهده دارد؛ اینطور رها شده است.

دیگر نماینده شیراز هم گفت:80 درصد نمایندگان استان فارس بر بومی بودن استاندار تأکید دارند.

رضایی گفت:در روزهای گذشته اسامی دو فرد غیر بومی در میان اسامی کاندیداهای استانداری فارس دیده می شد اما آنها عنوان کردند تمایلی برای حضور در استان فارس ندارند.

نماینده مردم شیراز خاطر نشان کرد: طبق آخرین صحبت‌هایی که با معاون وزیر کشور انجام شده مقرر شد  وزارت کشور دو گزینه را به نمایندگان معرفی کند تا نمایندگان از میان این دو گزینه یک نفر را به عنوان استاندار انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار