امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه فتنه همچنان ادامه دارد گفت: فتنه ۸۸ سیاسی بود، اما اکنون فتنه را به اقتصادی تبدیل کرده‌اند و برخی نیز در داخل آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
کد خبر: ۶۹۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 30 December 2018
حجت‌الاسلام محمد برقراری گفت: موافقان برجام می‌گویند مخالف برجام FATF را ترجمه کنند، شما که ماشاءالله اهل ترجمه‌اید و هیچ چیز را بدون ترجمه قبول نمی‌کنید چرا ترجمه برجام را از ۱+۵ نخواستید؟ حالا که نوبت به داخلی‌ها رسید، می‌گویید FATF را ترجمه کنید؟!

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام برقراری در بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم تویسرکان با اینکه ۱۰ الی ۱۵ سال دشمنان خارجی برای فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی کرده بودند اظهار کرد: در داخل نیز فتنه‌گران چراغ سبز نشان دادند و دشمن را دچار محاسباتی کرده بودند که با چند نوچه داخلی می‌توانند به اهدافشان برسند.

وی با بیان اینکه خدای متعال اراده کرده که نظام اسلامی باقی بماند افزود: اگر دشمن در سال ۸۸ به آرزوی شوم خود می‌رسید دست‌پرورده‌های آمریکا تحت عنوان داعش امروز با چکمه وارد اندرونی این ملت شده بودند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه هدف دشمنان از بین بردن ام‌القرای جهان است؛ گفت:، اما خدا مکر این‌ها را با مدیریت دینی و اسلامی خنثی کرد.

وی با اشاره به جسارت آمریکایی‌ها در زمان طاغوت به ملت ایران گفت: آن‌هایی که دنبال باز کردن پای نحس آمریکا به این کشور هستند مثل اینکه می‌خواهند همیشه حقیر و توسری‌خور باشند؛ البته بعضی‌ها هستند که حقارت برازنده آن‌هاست.

برقراری با بیان اینکه ملت ایران به واسطه شهدا و مدافعان حرم لذت عزت را چشیده است؛ گفت: ملت به هیچ قیمت این عزت را از دست نخواهد داد.

وی در این خصوص که چه کسانی دنبال این بودند که پیاده نظام برای دشمن باشند گفت: قطعا این‌ها کسانی بودند که برای انقلاب اسلامی هزینه نکرده بودند و از هزینه مردم برای انقلاب به نفع خودشان خرج کرده بودند، زیرا کسی که برای نظام هزینه داده آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزد.

وی با اشاره به اینکه این دلاربازی‌ها دست خارجی‌هاست یا داخلی‌ها؟ تأکید کرد: قیمت‌ها با دلار افزایش یافت چرا با کاهش نرخ در قیمت‌ها کاهشی دیده نشد؟

برقراری با اشاره به افاضات آقایی که گفت: برجام هیچ ربطی به لغو تحریم‌ها نداشت ادامه داد: با اینکه خودشان گفتند در همان روز آغازین برجام تمام تحریم‌ها لغو خواهد شد نه تعلیق؛ حالا آمده‌اند و می‌گویند برجام هیچ ربطی به تعلیق ندارد اگر این فتنه نیست پس چیست؟

وی با بیان اینکه امروز کسانی هستند در داخل کشور FATF و CFT را دنبال می‌کنند اظهار کرد: این‌ها از راه دیپلماسی وارد می‌شوند، در این فتنه دیپلماسی نه عکس امام و رهبری پاره می‌شود و نه به حسینیه و مسجد لولاگر جسارت خواهد شد؛ بلکه اتوکشیده کار خود را پیش می‌برند که البته باز هم موفق نخواهند شد.

امام جمعه ملایر افزود: بعد این‌ها می‌گویند کسانی که مخالف برجام اند، FATF و... را ترجمه کنند، بنده به این‌ها عرض می‌کنم شما که ماشاءالله اهل ترجمه‌اید و همیشه هیچ چیز را بدون ترجمه قبول نمی‌کنید چرا ترجمه برجام را از ۱+۵ نخواستید؟ حالا که نوبت به داخلی‌ها رسید، می‌گویید FATF را ترجمه کنید؟!

وی ادامه داد: شما همین ترجمه را از آمریکا می‌خواستید چرا بدون ترجمه برجام را امضا کردید؟ وقتی به آن آقا گفته شد این جمله در برجام به معنای تعلیق است نه لغو، گفت: من اصلا متوجه این نشدم! ترجمه پیشکش؛ معلوم شد متن برجام را مطالعه نکرده امضا کردند.

برقراری با اشاره به گفته رحیم پور ازغدی با این عنوان که «در شورای عالی انقلاب فرهنگی هرچه تصویب می‌شود کشوی میز رئیس شورا می‌ماند؛ اما از آن طرف آب هر چه کنوانسیون‌ها دستور می‌دهند مو به مو ابلاغ و اجرا می‌شود» گفت: این عین فتنه است.

وی با یادآوری سخن تاریخی امام (ره) با این عنوان که «اگر چه از غربی‌ها خلاصی پیدا کردیم؛ اما از غربزده‌ها به این زودی خلاصی پیدا نخواهیم کرد» افزود: این‌ها مصوبه آن طرف آب را وحی منزل می‌دانند و وحی منزل قرآنی را خشونت می‌دانند این‌ها همه فتنه است، اما مردم آگاهند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر وحدت همه‌جانبه با محوریت ولایت گفت: امروز اتحاد زیر سایه ولایت ممکن است و لاغیر؛ این برادری است که مردم را کنار هم در مقابل دشمن نگه داشته است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: این نعمت، عزت و قدرت را که با خون شهدا به دست آورده‌ایم را به هیچ قیمتی از دست نخواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار