فرماندارکازرون گفت: امسال مبلغ چهار میلیاردو 128 میلیون تومان از دو درصد نفت گاز به شهرستان کازرون اختصاص یافت و توزیع شد.
کد خبر: ۶۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 01 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمیدرضا گرامی، شنبه درجلسه مربوط به توزیع اعتبارات یادشده افزود:این اعتبارات بین سازمان های دولتی و ارگان ها توزیع شد.

وی گفت:ازاین میزان اعتبار50 درصد در بخش آب،راه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دامپزشکی هزینه خواهد شد و 50 درصد بقیه در سایر طرح های ادارات وارگان ها هزینه خواهد شد.

فرماندار کازرون گفت: اعتبارات در بخش های خشت،کنارتخته، جره وبالاده وکوهمره نودان هزینه خواهد شد و دو بخش چنارشاهیجان ومرکزی چون از مناطق محروم خارج شده اند اعتباری از دو درصد نفت وگاز به این دوبخش تعلق نمی گیرد.

وی گفت: امسال اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود 25 درصد کاهش دارد .

در حاشیه این جلسه عسکر دانشگر کارشناس معین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اعلام کرد: اعتبارات امسال دو درصد درآمد نفت و گاز استان فارس 133 میلیارد و 600 میلون تومان است که 81 میلیارد و700 میلیون تومان از این اعتبارات در بخش دوسوم به شهرستان ها اختصاص یافته است و51 میلیارد و 900 میلیون تومان در بخش یک سوم توزیع می شود.

وی در این باره توضیح داد :عتبارات دو سوم به شهرستان های محروم استان تعلق می گیرد و اعتبارات یک سوم تنها به شهرستان هایی که منابع نفتی در استان دارند تعلق می گیرد.
برچسب ها: اعتبار ، نف ، گاز ، بودجه ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار