فرمانده انتظامي استان، گفت: ارزش كالاهاي قاچاق کشف شده در استان طی سال جاري بنا بر اظهار نظر كارشناسان مربوطه، 3 هزار و 190 ميليارد ريال برآورد شده است.
کد خبر: ۷۰۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 29 January 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار "احمد علي گودرزي" در نشست خبري با اصحاب رسانه، اظهار كرد: مأموران انتظامي استان فارس طي يك ماه گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و مراقبت هاي شبانه روزي، عرصه را بر قاچاقچيان مواد مخدر تنگ و 5 باند مواد مخدر را منهدم كردند.

وي ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامي، طي اين مدت 3 تن انواع مواد مخدر شامل 2 تن و 197 كيلو ترياك، 32 كيلو هروئين، 49 كيلو حشيش و 722 كيلو ساير مواد مخدر كشف و در اين رابطه 28 دستگاه خودرو توقيف و 34 قاچاقچي دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان فارس گفت: طي 10 ماه سال جاري نيز 70 باند مواد مخدر منهدم و با توقيف 816 دستگاه خودرو، بالغ بر 40 تن انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شده است.

كشف 3 هزار و 190 ميليارد ریال كالاي قاچاق در فارس

سردار گودرزي در خصوص كشفيات كالاي قاچاق نيز گفت: مأموران انتظامي استان طي 10 ماه سال جاري، 3 هزار و 484 دستگاه خودرو سبك و سنگين حامل كالاي قاچاق را توقيف و 6 هزار و 257 متهم را دستگير و تحويل مراجع قضائي داده اند.

وي با بيان اينكه در اين مدت 243 فقره پرونده با ارزش بالاي يك ميليارد ريال كشف شده است، گفت: ارزش محموله هاي كالاي قاچاق در 10 ماه سال جاري بنا بر اظهار نظر كارشناسان مربوطه، 3 هزار و 190 ميليارد ريال مي باشد.

انهدام باند سارقان آرايشگاه هاي زنانه در شيراز

فرمانده انتظامي استان فارس از متلاشي شدن باند سارقان آرايشگاه هاي زنانه در شيراز خبر داد و گفت: مأموران از طريق فوريت هاي پليسي 110 مطلع شدند 2 جوان با يك دستگاه موتورسيكلت در حالي كه صورت خود را مي پوشاندند، وارد آرايشگاه هاي زنانه در نقاط مختلف شهر شيراز شده و با تهديد، اموال با ارزش زنان شامل طلاجات و وجه نقد را سرقت و متواري مي شدند.

سردار گودرزي گفت: با تلاش هاي شبانه روزي و اقدامات گسترده اطلاعاتي و فني ،‌ این 2 سارق شناسايي و در يك اقدام منسجم در شيراز دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه اين افراد سلاح سرد، لباس مورد استفاده در سرقت ها (كلاه كشي، نقاب، شال و هد بند) و 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه كشف شد.

سردار گودرزي با بيان اينكه در تحقيقات به عمل آمده، سارقان به 13 فقره سرقت از آرايشگاه هاي زنانه، 4 فقره سرقت نافرجام و سرقت اموال به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال در سطح شهر شيراز اعتراف كردند، ضمن تأكيد بر اينكه كليه آرايشگاه هاي زنانه بايد به آيفون تصويري مجهز باشند، گفت: مسئولان مربوطه در اين خصوص حساسيت بيشتري داشته باشند تا از وقوع اينگونه سرقت ها جلوگيري شود.

برداشت 3 ميليارد از حساب شهروندان به روش "اسكيمر"

فرمانده انتظامي استان فارس در خصوص اقدامات پليس فتا گفت: در راستای رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به پلیس فتا در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی افراد، با بررسی های فنی مشخص شد که برداشت ها با استفاده از دستگاه "اسکیمر" (دستگاه كپي كارت هاي بانكي) انجام شده است.

سردار گودرزي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهایت متهمان که در جاده "شیراز- سپیدان" با طعمه گذاری در قالب فروش عروسک و میوه اقدام به کپی از کارت های بانکی مشتریان و برداشت غیرمجاز از حساب آنها می كردند، شناسایی و نفر اصلی تیم دستگیر و تجهیزات اسکیمر، لپ تاپ و خودرو متهم توقیف شد.

 وي با بيان اينكه در اين خصوص 5 نفر از همدستان اين متهم نيز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در بررسي ها مشخص شد كه 21 فقره کارت بانکی متعلق به شهروندان کپی و حدود 3 میلیارد ریال از حساب آنها برداشت شده است.

 

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار