محمدرضا رستگار معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بهمن ماه امسال سه هزار و ۳۰۷ مورد تصادف در سامانه اورژانس ۱۱۵ فارس به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۷۱۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 25 February 2019

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب:محمد رضا رستگاربا اعلام اینکه ۶۳ درصد تصادفات شهری و ۳۷ درصد تصادفات جاده ای بوده است، افزود: حوادث جاده ای نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

رستگار با اشاره به افزایش تعداد مصدومان حوادث ترافیکی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در بهمن ماه امسال سه هزار و ۹۸۲ نفر در حوادث ترافیکی مصدوم شدند که از این تعداد، ۴۳ درصد مربوط به تصادفات جاده ای بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد افزایش داشته ایم، دو هزار و ۲۷۴ نفر نیز در تصادفات شهری مصدوم شده اند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در این مدت ۴۹ نفر در حوادث ترافیکی استان فارس جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون اورژانس فارس با اعلام اینکه یازده سورتی پرواز بالگرد اورژانس شیراز در بهمن سال جاری، بر فراز آسمان استان به پرواز درآمدند، تصریحکرد: در این ماموریت ها به ۹ مصدوم که نیازمند به خدمات فوری پزشکی در مرکز استان بودند، خدمات اورژانس هوایی ارائه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار