یکی از مراکز مهم و ارزشمند در بافت تاریخی شیراز ارگ کریمخانی، بازار وکیل و محدوده پیرامون آن است که بهسازی، نوسازی و ارتقا کیفیت کالبدی و عملکردی این محدوده می تواند محرک رشد و توسعه و بهبود شرایط بافت تاریخی شیراز می شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 06 August 2015
به همین منظور شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران (وزارت راه و شهرسازی) در نظر دارد مسابقه طراحی مجموعه زندیه شهر شیراز را با هدف حفظ و توسعه بافت تاریخی شیراز زیر نظر هیئت داوران برگزار کند.

شرکت در مسابقه برای تمامی مشاوران حقوقی و اشخاص حقیقی  دارای تجربه طراحی در پروژه های مشابه آزاد است. لذا از کلیه طراحان (اشخاص حقیقی و حقوقی) دعوت به عمل می آید که آمادگی خود برای شرکت در مسابقه مذکور را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۶/۲ با ارسال رزومه و مدارک مورد نیاز خود و مشاور خارجی همکار به آدرس بزرگراه همت، خیابان شیراز جنوبی، نبش کوچه ژاله، پلاک ۲۰، طبقه پنجم شمالی اعلام نمایند.

شایان ذکر است علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت www.udrc.ir و تلفن  ۸۸۰۵۸۳۳۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
این باعث افتخار برای برگزار کنندکان خواهد بود که با تخریب بانک ملی بخشی از خاطرات مردم رو دور بریزن و به مردم شیرلز اهانت کنند هیچ کس هم چیزی نمیگه همه هم خوشحالند که مسابقهای برگزار شده امان از بی فکری.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار