نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: برپایی اردوی آماده سازی تیر و کمان نونهالان در همدان به موفقیت ملی پوشان این رشته در مسابقات جهانی کمک شایانی داشت.
کد خبر: ۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 06 August 2015
نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: برپایی اردوی آماده سازی تیر و کمان نونهالان در همدان به موفقیت ملی پوشان این رشته در مسابقات جهانی کمک شایانی داشت.

به گزارش ایرنا؛ مریم پور کاظمی درمجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی با کمان استان همدان اظهار کرد: همدان دارای ظرفیت بسیار خوبی در برگزاری اردوهای ورزشی است و این بار با میزبانی شایسته از ملی پوشان نونهال قبل از عزیمت به مسابقات جهانی سبب موفقیت آنان شد.

وی بیان کرد: زیرساختهای بالقوه همدان سبب شده تا فدراسیون تیر و کمان از برخورداری از این پتانسیل در برگزاری مسابقات و اردوهای ملی بهره مند شود و تعامل بسیار مطلوب دستگاه ورزش و هیات تیروکمان این استان با فدراسیون باعث گسترش روابط و همکاری های مشترک شده است.

پورکاظمی اظهار کرد: همدان را جزو استانهای موفق و مستعد در ورزش تیر و کمان می دانیم و با برنامه ریزی بهتر می توانند صاحب سهمیه بیشتر در ترکیب تیم های ملی باشند.

نایب رییس فدراسیون تیروکمان کشور خاطرنشان کرد: تلاش هیات تیروکمان استان همدان در سالهای اخیر در پیشرفت و گسترش این رشته ستودنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مجمع گفت: از عملکرد هیات تیر و کمان استان همدان رضایت دارم.

سیدعبدی افتخاری اظهار کرد: تمامی امکانات برای رشد و تعالی این رشته مهیج ورزشی را در همدان فراهم کرده ایم و اکنون انتظار بیشتری از هیات برای پیشبرد برنامه ها و موفقیت در عرصه های مختلف رقابتی داریم.

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط ساسان رضوی مشعوف ملی پوش همدانی تیر و کمان کشور گفت: این ورزشکار قهرمان جزو بهترین ها است و همدان با برخورداری از حمایتهای دستگاه ورزش و نیز امکانات مطلوب می تواند ملی پوشان پرشماری را پرورش دهد.

این مجمع با حضور 14 نفر اعضا مجمع و یک نفر نامزد انتخابات در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی قدس برگزار شد.

در پایان این مجمع امین صفدری رییس دوره گذشته هیات تیر و کمان استان همدان با کسب هشت رای موافق از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال در سمت خود ابقا شد.

همدان دارای 200 کمان دار حرفه ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار