فرماندار ویژه جهرم گفت: با افراد سودجو و منفعت طلب و کسانی که به دنبال تصرفات غیرقانونی هستند قاطعانه برخورد قضایی و قانونی صورت گیرد.
کد خبر: ۷۳۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 30 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان صبح امروز در جلسه تجلیل از شوراهای اسلامی بخش مرکزی به مناسبت روز شوراها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: طی سال گذشته فعالیت‌های عمرانی گسترده‌ای در حوزه آبرسانی، کانال‌های کشاورزی، آنتن دهی تلفن همراه و راه روستایی انجام شده که نشانگر پیگیری‌های منتخبان مردم در روستاها است.

وی در خصوص وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی در مراتع بخش مرکزی بیان کرد: فعالیت‌های پیشگیرانه از وقوع آتش سوزی احتمالی را آغاز کنید زیرا که معتقدیم هیچ نهاد و ارگانی نمی‌تواند بهتر از شما از منطقه خود حفظ و حراست کند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم، همدلی و همبستگی اعضای شوراهای بخش مرکزی را مثال زدنی خواند و ابراز داشت: امیدواریم با کمک شما از بحران احتمالی آتش‌سوزی نیز سربلند گذر کنیم.

صحرائیان به تصرفات غیر قانونی در برخی نقاط بخش مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: باید با افراد سودجو و منفعت طلب و کسانی که به دنبال تصرفات غیرقانونی هستند قاطعانه برخورد قضایی و قانونی صورت گیرد.

وی افزود: در نظر داشته باشید که حق واقعی کسی پایمال نشود و کسانی که به ناحق منابع طبیعی را تصرف کرده‌اند باید اراضی را به دولت باز گردانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها را حافظ و امین منابع طبیعی روستاها خواند و عنوان کرد: هوشیاری شما در همکاری با فرمانداری و مراجع ذیصلاح در برخورد قاطعانه با متخلفین و متصرفین منابع طبیعی و همچنین در خصوص سرقت‌ها و سایر موارد می تواند از وقوع بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار