تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پالایش گاز نماینده استان ایلام در لیگ برتر فوتبال بانوان بعد از کش و قوس های فراوان از امروز برای شرکت در مسابقات لیگ برتر آغاز می شود در حالیکه تنها 15 روز به شروع بازی ها باقی مانده است.
کد خبر: ۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 09 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: هفته گذشته مجوز انجام تمرینات آماده سازی از سوی وزارت نفت برای این تیم صادر شد.
ایناس آراسته نژاد افزود: این تیم با حضور 20 فوتبالیست از امروز در زمین چمن تختی شهر ایلام تمرینات خود را برای حضور در نیم فصل نخست نهمین دوره لیگ برتر شروع می کند در حالیکه ششم شهریور باید نخستین بازی خود را انجام دهد.
وی ادامه داد: پروسه بسیار طولانی اداری صدور مجوز از سوی وزارت نفت به سود تیم استان ایلام نبود چون بازیکنان باید با تمرینات فشرده و سخت، در کمترین زمان خود را به بالاترین سطح از آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی برسانند.
آراسته نژاد ابراز امیدواری کرد با لحاظ کردن فرصت کوتاه تا شروع مسابقات، با برنامه ریزی مدون، اصلاحی، مدرن، فشرده و فنی بتوانیم بازیکنان خود را به سطح بالایی از آمادگی برای حضور قوی و موثر در این دوره از لیگ برتر رسانیم.
تیم پالایش گاز ایلام نماینده این استان در مسابقات لیگ برتر بانوان ششم شهریور هفته نخست نهمین دوره لیگ برتر در خرم آباد میهمان تیم خیبر لرستان است.
در نهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان 12 تیم حضور دارند که بیشتر آنها تمرینات آماده سازی خود را بلافاصله بعد از پایان لیگ هشتم شروع کردند.
بانوان فوتبالیست ایلامی در دوره گذشته لیگ برتر با وجود شایستگی فراوان به مقام چهارم این دوره از مسابقات بسنده کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار