فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند از توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری حامل کالای قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴ 23 February 2015

به گزارشمعاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد اسلامی اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش دهرم با همکاری پلیس‌راه در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون بنز باری را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 1123 جفت کفش اسپورت تعداد 245 ثوپ کاپشن تعداد 401 ثوب پلیور کلاه‌دار تعداد 552 ثوب زیرشلواری تعداد 93 ثوپ جلیقه کاپشن و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسلامی در پایان بابیان اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر 90 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف 15 فقره سرقت از وی خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو در شهر کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 محمدیه با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری نیسان که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی انجام‌شده تعداد 31 عدد کلید انواع خودرو و تعدادی مدارک هویتی سرقتی کشف که در این زمینه راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ مشوق بابیان اینکه متهم جهت کشف سرقت‌های انجام‌شده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد اظهار داشت: در تحقیقات انجام‌شده از متهم 15 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و از عموم شهروندان خواست هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر مجهز نمایند و هرگونه فعالیت و تردد مشکوک را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار