جشنواره فرهنگی و نمایشگاه شهر سالم به مناسبت دهه کرامت از ۲۵ مردادماه تا چهارم شهریور ماه امسال در بوستان خلدبرین شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 11 August 2015
پروین حکمت آمیز، مشاور شهردار شیراز در امور بانوان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره فرهنگی و نمایشگاه شهر سالم به مناسبت دهه کرامت خبرداد و با اشاره به اهداف بلندمدت و کوتاه مدت برپایی بازارچه‌های دائمی، فصلی و موضوعی، اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه فرهنگی شهر سالم در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی گسترده‌تر از گذشته با رویکردی جامع‌تر با همکاری بخش‌های مختلف شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

وی اهداف برگزاری این نمایشگاه و جشنواره را اتحاد و انسجام استان‌ها در تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی در سال همدلی و همزبانی، بهره‌گیری از تجارب و دستاوردهای نوین استان‌های مذهبی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تشکیل دبیرخانه فرهنگی کشوری، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در نسل جوان، اشتغال‌زایی، حمایت از بانوان خودسرپرست، حمایت از تولیدات داخلی، دسترسی آسان به محصولات با کیفیت فرهنگی و با قیمت مناسب، تحکیم بنیان خانواده و جامعه سالم و پایدار برگزار می‌شود.

مشاور شهردار شیراز در امور بانوان خاطرنشان کرد: غرفه‌های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه شامل ملزومات عفاف و حجاب، کتاب، لوازم‌التحریر، صنایع دستی، تغذیه سالم، مشاوره مذهبی و خانواده، کارگاه دوخت رایگان چادر، آموزش شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود.

حکمت‌آمیز تدوین راهکارهای راهبردی در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی مورد تأکید مقام معظم رهبری را خط مشی جشنواره شهر سالم اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 25 مرداد تا چهارم شهریور امسال از ساعت 18 تا 23 در بوستان خلدبرین شیراز برپا می‌شود عنوان کرد: محصولات فرهنگی استان‌های اصفهان، قم و فارس که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

برچسب ها: نمایشگاه ، جشنواره ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار