امام جمعه شیراز : راه‌اندازی پتروشیمی‌های مصوب در فارس، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی این استان و حتی کشور را برطرف می‌کند و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا است.
کد خبر: ۷۷۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 10 August 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام  در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: راه‌اندازی پتروشیمی‌های مصوب در فارس، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی این استان و حتی کشور را برطرف می‌کند و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا است.
خطیب جمعه شیراز تاکید کرد: تلاش قرارگاه خاتم الانبیا برای راه اندازی پالایشگاه مخصوص بنزین در بندرعباس، سبب شد تولیدی این پالایشگاه علاوه بر تامین داخلی، به خارج از کشور نیز صادر شود.
آیت الله دژکام از دست اندکاران قرارگاه خاتم‌الانبیا درخواست کرد برای ساخت و راه‌اندازی مجموعه پتروشیمی‌های مصوب در فارس تلاش و از مسئولان استان نیز خواست تا از آن قرارگاه حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کم آبی در مناطقی از استان و بویژه شهر شیراز اشاره کرد و گفت: مسولان باید از قبل برای مشکل کم آبی فکری می‌کردند تا امروز مردم اینگونه با کم آبی مواجه نشوند.
امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد درودزن به شیراز ادامه داد: طرح خط دوم انتقال آب از سد درود زن از مدت‌ها قبل شروع شده ولی هنوز وارد شبکه آب نشده است که همت مسولان را می‌طلبد برای اینکه این طرح به سرانجام برسد.
آیت الله دژکام از مردم نیز خواست با مدیریت مصرف آب و صرفه جویی، برای عبور از این مشکل تلاش کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار