از تصویب بودجه 94 شهرداری شیراز و پرواز قیمت مرغ تا سفر ارزهای زبان بسته در چمدان به آن ور آب از عناوین روزنامه های امروز فارس هستند.
کد خبر: ۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 24 February 2015
روزنامه خبر جنوب در صفحه استانی خود از جهش ناگهانی قیمت مرغ در حال و هوای شب عید، موفقیت صنعتگران شیرازی در بومی سازی 250 قطعه صنعتی تحریمی، نجات یک هزار و 423 مسافر برف گیر در جاده های فارس، اشک ها و لبخندها روی آنتن صدا و سیمای فارس، آنقدر از ما کار می کشند که اعصاب زندگی کردن نداریم، بهره برداری از 20 پروژه شرکت توزیع برق شیراز به ارزش هزار و 200 میلیارد ریال، امسال تنها برای12 درصد مهندسین فارس فرصت اشتغال فراهم شد، نوشته است.

روزنامه عصرمردم نوشت:یونسکو از پرفسور خدادوست تجلیل می کند، گران فروشی نان درصدر تخلفات صنفی امسال، بررسی و آمایش ویژگی های فارس از جمله اولویت های صدا و سیما خواهد بود، هوای ما را داشته باشید، توسعه شیراز متناسب با ظرفیت های آن نیست .

روزنامه سبحان این تیترها را برگزید: از اهداف تبیین شده صداو سیمای فارس منوط به تعامل سایر دستگاه هاست، خروج مقادیر قابل توجهی ارز با چمدان از کشور، حذف بنزین سهمیه ای و پرداخت 10 ماه یارانه نقدی در سال 94، تهسیلات 20 میلیون تومانی به زوج های جوان به جای وام ازدواج،مقابله جدی دستگاه های اجرایی و حاکمیتی با زمین خواری، اجرای طرح تحول ایمنی کارگاه ها در استان، برگزاری چهارمین جشنواره ملی مجسمه های کوچک در شیراز.

روزنامه نیم نگاه این تیترها را دارد: برای آینده شیراز احساس خطر می کنم، شوراهای حل اختلاف استان فارس برای دومین سال در صدر مصالحه قتل در کشور قرار گرفت، سازمان نظام مهندسی در واقع به ضربه گیر جریانی مبدل شد که باید در دانشگاه کنترل شود، مجوز استخدم 900 پرستار در استان فارس صادر شد، با تقویت بخش معادن فارس در کنار بخش کشاورزی می توان زمینه اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

اعتراض پرستاران شیراز به حقوق ناعادلانه،طرد حدود 60 هزار اتباع غیر مجاز از فارس، امسال چهار هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی فارس شدند، مصالحه 33 پرونده قتل در فارس، توجه ویژه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی در شبکه فارس، از خبرهای مهم روزنامه افسانه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار