علی اکبری گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های آقای مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه راه متوقف نشود.
کد خبر: ۷۷۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 29 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی اکبری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب مونسان به عنوان گزینه وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: در کشور ما ظرفیت‌های بسیاری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی وجود دارد که طبیعت و میراث فرهنگی ما این موقعیت را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: فرهنگ ایرانی و ابنیه تاریخی میراث ماست که به اعتقاد من مجموعه‌ای است که به راحتی می‌تواند هرگردشگری را از اقصی نقاط جهان جذب کند و در دوره مدیریت مونسان این مهم محقق شده است.

علی اکبری ادامه داد: تحرک نسبی خوبی درحوزه گردشگری صورت گرفت و موفق شدیم گردشگران را با وجود محدودیت‌های محیطی و تبلیغات علیه کشور جذب کنیم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های موجود گردشگری در کشور استفاده کنیم و دستاورد‌های محقق شده فعلی را حفظ و تلاش کنیم که برنامه های آقای مونسان هم به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه راه متوقف نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار