استاندار فارس صبح امروز در نخستین سفر استانی خود ۴۵ طرح عمرانی در شهرستان اقلید را افتتاح کرد که از مهم‌ترین این طرح‌ها گازرسانی به سه شهر سردسیری این شهرستان است.
کد خبر: ۸۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 25 August 2015
محمدعلی افشانی در سفر خود به شهرستان اقلید گازرسانی به شهرهای حسن‌آباد، سده، آسپاس و روستاهای جعفرآباد و اردلی را به‌مناسبت هفته دولت با اعتبار 700 میلیارد ریال افتتاح کرد تا مردم این شهرها که در منطقه سردسیری هستند زمستان امسال از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

افتتاح شبکه برق آسپاس به احمدآباد و کانال‌های آبرسانی چهل شهیدان از دیگر پروژه‌هایی است که در شهرستان اقلید افتتاح شد.همچنین با حضور استاندار فارس سالن ورزشی حسن‌آباد در مساحت یک‌هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی افشانی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور مسئولان شهرستان اقلید برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز باید شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران باشند و با تاسی از این دو شهید بزرگوار امور را دنبال کرد.

استاندار فارس بیان کرد: باید مدیران خدمت صادقانه و بی‌منت را در اولویت قرار داده و همواره به‌دنبال رفع مشکلات مناطق و فراهم کردن شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار باشند.

به‌مناسبت هفته دولت یک هزار و 456 طرح عمرانی در استان فارس با اعتباری افزون بر یک‌هزار و 147 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. این طرح‌ها در زمینه صنعتی، بهداشتی، ورزشی، آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و سایر بخش‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار