امام‌جمعه فیروزآباد گفت: در آستانه نوروز مسافرانی که قصد ورود به شهرستان فیروزآباد دارند برای سلامت جامعه و شهرستان از تصمیم خود صرف‌نظر کرده و در قرنطینه خانگی، مدت کوتاهی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۲۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 09 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:سیدعزیزالله هاشمی زاده صبح امروز طی نشست خبری با اشاره به توصیه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری واگیردار، اظهار داشت: در موقعیتهای مختلف، مشکلاتی برای هر جامعه پیش می‌آید که باید همه مجموعه‌ها تحمل داشته و با همکاری مداوم، انس با یکدیگر و اتحاد مشکلات را مرتفع کنند.

وی افزود: بهترین راه نجات از بیماری که جامعه امروز را درگیر خود کرده، بردباری، توسل به اهل‌بیت، تکیه‌بر خدا و مواظبت بهداشتی است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به مسافرانی که قصد ورود به شهر فیروزآباد را دارند ادامه داد: چنان چه مسافرانی قصد ورود به شهرستان فیروزآباد را دارند برای سلامت جامعه و شهرستان از قصد خود صرف‌نظر کرده و در قرنطینه خانگی خود مدت کوتاهی را ساکن شوند.

هاشمی زاده اضافه کرد: صرف‌نظر مسافران از مسافرت به این شهر موجب جلوگیری از انتقال و نابود شدن هر چه سریعتر این بیماری از جامعه می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد بیان کرد: همه باهم متحد و منسجم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه کادر درمان که امروز در خط مقدم سلامت جامعه هستند، از این بلای عمومی نجات می‌یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار