معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا برای پاسخگویی به نیاز جامعه به اقلام بهداشتی، روزانه ۳۳ هزار عدد ماسک و دستکش در ۱۶ کارگاه مستقر در این شهرستان تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 19 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسین آرگیو، بیان داشت: این اقلام شامل ۱۵ هزار عدد ماسک و ۱۸ هزار جفت دستکش است که بخش عمده‌ای از آن در اختیار افراد محروم جامعه قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای ادامه فعالیت این کارگاه‌ها، حمایت و پشتیبانی از آنها ضروری است و به همین سبب این کار جزو اولویت‌های مهم این شهرستان است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

بنا بر اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ظهر جمعه (بیست و نهم فروردین ۹۹)، ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر در ۲۴ ساعت قبل از آن، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۹۵۸ نفر رسید.
در استان فارس، علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.
بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه بیمارستان شهید چمران، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز در حال خدمات‌رسانی است.

برچسب ها: کرونا ، ماسک ، دستکش ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار