مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد: مجتمع اقامتی عباس‌آباد شهر همدان که در زمان شیوع کرونا برای حفظ سلامت مردم به صورت داوطلبانه اعلام تعطیلی کردند از فردا به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.
کد خبر: ۸۴۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 30 April 2020
طی روز‌های اخیر با اعلام رسمی از سوی استاندار همدان، هتل‌ها و مراکز اقامتی استان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، مجاز به فعالیت هستند که با این اتفاق مجتمع اقامتی عباس‌آباد در همدان نیز به چرخه فعالیت بازگشت.

به گزارش فارس، مراکز اقامتی استان همدان با حجم زیادی از هزینه‌ها از زمان شیوع کرونا به تعطیلات اجباری کرونایی رفتند و نوروزی که امید درآمدهایشان بود را در سایه تاریک شیوع ویروس سپری کنند. هتل‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری در استان پیش از شیوع ویروس کرونا بیشترین فعالیت خود را در زمینه پذیرش گردشگران در نیمه نخست سال داشتند.

با شیوع کرونا، علیرغم اعلام رسمی اغلب هتل‌ها و مراکز اقامتی استان همدان با شناخت شرایط پیش‌آمده در کشور، برای تعطیلی فعالیت‌های خود برای قطع زنجیره انتقال ویروس، اعلام آمادگی کردند، البته تعطیلی هتل‌ها و مراکز گردشگری باعث شد تا رفت و آمد و ورود گردشگران و مسافران به استان به پایین‌ترین سطح خود کاهش پیدا کند.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد: مجتمع اقامتی عباس‌آباد شهر همدان که در زمان شیوع کرونا برای حفظ سلامت مردم به صورت داوطلبانه اعلام تعطیلی کردند از فردا به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.

از روز‌های اخیر با اعلام رسمی از سوی استاندار همدان، هتل‌ها و مراکز اقامتی استان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، مجاز به فعالیت هستند.

مهدی مجیدی تاکید کرد: مجتمع اقامتی عباس‌آباد نیز در جنوب غربی شهر همدان که در دامنه کوهستان الوند و بر روی تپه‌ای به همین نام قرار گرفته است آماده پذیرش دوباره گردشگران خواهد بود.

وی گفت: مجتمع اقامتی عباس‌آباد که از یک طرف مناظر زیبای شهر و از طرفی دیگر چشم‌انداز‌های بی‌نظیری از طبیعت گنجنامه را به شما هدیه می‌دهند از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ هیچگونه فعالیتی نداشته است؛ حالا به مناسبت ماه رمضان پذیرش میهمانان برای اقامت در ۳۴ ویلای عباس‌آباد با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در کشور بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه کسب و کار و به ویژه گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، پس از تعطیلی تمام مراکز تفریحی، اقامتی و گردشگری در کشور آن‌ها برای حفظ سلامت مردم بومی و گردشگران ورودی از پذیرش مسافر و گردشگر محروم شدند.

در استان همدان نیز این اتفاق افتاد و در آستانه تعطیلات نوروز بسیاری از هتل‌ها، متل‌ها، مسافرخانه‌ها، خانه‌مسافر‌ها و واحد‌های بوم‌گردی و اقامتی تعطیل شدند.

این توقف فعالیت تا به امروز نیز با وجود برداشته شدن برخی محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد، اما کم و بیش شاهد ورود واحد‌های اقامتی به چرخه فعالیت در استان همزمان با دیگر استان‌ها هستیم.

با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، فعالیت تمام مراکز تاریخی، گردشگری، اقامتی و خدماتی استان همدان از روز ۲۸ اسفند سال گذشته متوقف شد و با شیوع این ویروس، ظرفیت اقامت در استان به صفر رسید.

همچنان متولیان امور گردشگری در استان بر این باورند با توجه به ادامه همه‌گیری ویروس کرونا، لازم است مردم کماکان در خانه بمانند و فقط برای انجام کار‌های ضروری و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی از منزل خارج شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار