کد خبر: ۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 28 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه به عدم استفاده از نیروی انسانی شهرستان در پست‌های کلیدی استان و اجحاف صورت گرفته در حق لنده در استخدامی‌ها اشاره کرد.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده با اشاره به هفته دولت گفت: اخلاق‌مداری، پرهیز از اشرافی‌گری، ساده‌زیستی، توجه به معنویت و خدمت به مردم رمز موفقیت یک دولت بوده است.

امام جمعه لنده تصریح کرد: دولت تدبیر و امید خدمات ارزشمندی در حوزه سلامت و اقتصاد و سیاست انجام داده به طوری که رهبر معظم انقلاب با تقدیر از عملکرد آنها فرمودند؛ «ثبات و امنیت و آرامش در بازار مرهون تلاش دولت بوده است».

وی در ادامه به خدمات دولت در سطح کشور و شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت در سطح کشور با راه‌اندازی طرح تحول نظامت سلامت اقدامات خوبی انجام شد، ولی در شهرستان محروم لنده هیچ اقدام قابل توجهی به دلیل عدم استقلال شبکه بهداشت و درمان انجام نشده است.

امام جمعه لنده با اشاره به مرگ یک کودک به دلیل عقرب گزیدگی در شهرستان‌های همجوار یادآور شد: در شرایطی که ما صحبت از پیشرفت و تحول در حوزه سلامت داریم مرگ کودکی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات دارویی و بهداشتی قابل قبول نیست.

خطیب نماز جمعه لنده یادآور شد: تنها جاده ارتباطی لنده به دهدشت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و بیش از هفت کیلومتر آن نیازمند تعمیر و مرمت بوده که قسمتی در حوزه شهرستان لنده و قسمتی در حوزه کهگیلویه بوده می‌طلبد در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی به بحث استخدام نیرو در ادارات اشاره کرد و گفت: بزرگترین ظلم و بی‌عدالتی در حق شهرستان لنده در استخدام‌های استان انجام شده، چراکه گاهی بومی گزینی در استخدامی را به عنوان استانی فرض می‌کنند و در برخی اوقات هم مختص یک شهرستان.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به استخدام نیرو در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در این استخدام نیروها به صورت استانی بومی معرفی شدند ولی در استخدام آموزش و پرورش بومی بودن را مختص شهرستان‌ خاصی می‌دادند.

وی در ادامه به موضوع بکارگیری‌ نیروهای مستعد شهرستان در حوزه کشوری اشاره کرد و گفت: شهرستان لنده از پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی خوبی برخوردار بوده ولی در سطح استان از این ظرفیت استفاده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار