کد خبر: ۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 01 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس شرکت مخابرات شهرستان دنا از شروع توزیع سیم کارتهای gsm در شهرستان دنا خبر داد.جاوید جهانگیری رئیس شرکت مخابرات شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با اعلام این خبر توضیحاتی درباره مزایای این گونه سیم کارتها ارائه داد.

وی با بیان این که تعرفه مکالمه و نحوه شماره گیری سیم کارتهاGSM  عینا مانند تلفن ثابت سیمی می باشد گفت:کد این سیم کارتها با کد تلفن های ثابت یکسان است.

جهانگیری ادامه داد:هزینه تماس دورن شبکه ای در استان و تلفن های ثابت به ازای هر دقیقه (30 ریال) با خارج از استان(330 ) ریال و با سیم کارتهای همراه اول و ایرانسل به ازای هر دقیقه (620 ریال ) محاسبه می شود.

رئیس شرکت مخابرات دنا بیان داشت :این گونه سیم کارتها در سال 94 به قیمت 163هزار ریال همراه با یک شارژ 50 هزار ریالی به متقاضیان واگذار می شود.

وی خاطر نشان کرد:این سیم کارتها در حال حاضر تنها قابلیت تماس دارند و در آینده ای نزدیک امکان اتصال اینترنت به آنها هم وجود دارد.

جهانگیری با اشاره به این که با راه اندازی این سایت در شهرستان دنا بیش از 95 درصد نقاط شهرستان پوشش شبکه ای داده می شود اظهار داشت:شارژ سیم کارتهایGSM  از سه طریق 1- کارت شارژ مخصوص قابل عرضه در دفاتر و مراکز مخابراتی ،2- رمز دوم حساب بانکی با استفاده از سامانه 2000 ، 3 از طریق دریافت قبض به مبلغ مورد درخواست مشترک صورت میگیرد.

رئیس شرکت مخابرای دنا از جمله مزایای این سیم کارتها به نکات زیر اشاره کرد:

1 – پوشش نقاط کوری که پیش از این آنتن دهی تلفن های موبایل با مشکل مواجه بود.

2 – در صورت فراگیر شدن و یا استفاده مشترکین به

صورت خانوادگی شاهد کاهش محسوس در هزینه مکالمات خواهیم بود.

3 – هزینه ها به صورت ثانیه ای محاسبه می شود (به عنوان مثال اگر مشترکی 20 ثانیه تماس داخلی داشته باشد هزینه آن یک تومان محاسبه می شود.

4 – 95 درصد شهرستان دنا تحت پوشش این شبکه قرار دارد.

5 – در نقاطی مانند مسکن مهر سی سخت که امکان فنی واگذاری تلفن ثابت وجود نداشت می توان از سیم کارتهای مذکور استفاده کرد.

6 – با نصب یک مبدل قابلیت اتصال به تلفن های رو میزی وجود دارد.

7 – برای تماس درون شبکه ای در سراسر استان نیاز به گرفتن کد نیست.

8 – بایک شارژ 5 هزار تومانی میتوان حدود 27 ساعت مکالمه درون شبکه ای داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار