مهندس محمدعلی افشانی، استاندار فارس امروز از بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا در شهر صدرا بازدید کرد و آنرا یک پروژه بیمارستانی نمونه در کشور خواند.
کد خبر: ۸۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 02 September 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: مهندس سید محمدعلی افشانی، در بازدید از بیمارستان ابوعلی سینا، گفت: به همه کسانی که در ساخت این پروژه نقش آفرینی کردند و هنوز هم در حال خدمت کردن هستند، خسته نباشید و خداقوت می گویم و نیز از دکتر ایمانیه و دکتر ملک حسینی تشکر می کنم که برای کشور و به خصوص استان فارس زحمت بسیاری می کشند.

وی ادامه داد: امروز روز خوبی برای من است، چون جایی آمدم که در کمک به ساخت آن مردم شرکت دارند و نیز این یک پروژه عظیم و بزرگی است که در کشور نمونه است.

مهندس افشانی افزود: از برخی بیمارستان های بزرگ و نامی کشور دیدن کردم، اما این بیمارستان متفاوت است و در فازهای مختلف با امکانات کافی ساخته می شود.

استاندار فارس گفت: در ساخت این چنین مراکز سلامت، افراد نیکوکاری مشارکت دارند که به دنبال منافع خود نیستند، بلکه فقط به فکر منافع مردم هستند و دولت هم باید در ساخت و راه اندازی این پروژه ها، حمایت خود را نشان داده و موانع را از سر راه بردارد.

مهندس افشانی اظهار داشت: من افتخار می کنم که برای ملت و جامعه کار می کنم و قول می دهم در این مسئولیت اجرایی نیز تا جایی که در اختیار و توان من است، موانع را کنار بزنم تا این بیمارستان زودتر ساخته شود.

وی افزود: همه افراد و دست اندرکارانی که در این عرصه ها کمک می کنند و در خدمت ملت و جامعه قدم بر می دارند، بدانند که این لطف خداوند است که به این مسیر کشانده شده اند و نیز وظیفه همه مسئولان است که برای احداث بیمارستان هایی که به دست مردم ساخته می شود کوتاهی نکنند.

دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید، ضمن خوشامدگویی به استاندار و حاضران، گفت: مهندس افشانی، استاندار فارس با روحیه ای که دارد، می تواند در ساخت و تکمیل سریع تر بیمارستان، دانشگاه را یاری کند و نیز خواسته دانشگاه از این مقام مسئول، رفع برخی از مشکلات مربوط به حوزه سلامت است.

دکتر ایمانیه ادامه داد: افرادی هستند که در عرصه سلامت دست از همت و تلاش برنمی دارند و ما باید از آنها حمایت کنیم و از دکتر ملک حسینی تشکر می کنم که تمام وقت خود را، وقف مردم و حوزه سلامت نموده است و نیز یکی از افتخارات کشور و به خصوص، استان فارس است.

دکتر سید علی ملک حسینی، رییس گروه پیوند اعضای شیراز نیز ضمن خوشامد گویی و تشکر گفت: هر کس خاکی باشد می تواند به افلاک برسد و همچنین از مهندس افشانی تشکر می کنم که از ابتدای کار خود از بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا دیدن کرد.

رییس گروه پیوند اعضا افزود: همه تار و پود این بیمارستان با کسانی که اینجا زحمت می کشند و با مشارکت مردم ساخته می شود.

دکتر ملک حسینی، همچنین در بازدید از بیمارستان ابوعلی سینا، در مورد مصالح و مراحل ساخت و ساز واحدهای مختلف، تخت ها و تجهیزات پزشکی، فضای سبز، حیاط بیمارستان، ورودی و خروجی مراجعه کنندگان، موتورخانه بیمارستان توضیحاتی داد.

در این برنامه از مرکز همودیالیز حاج رضا ابراهیمی و بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیرالمومنین(ع) نیز با حضور استاندار فارس بازدید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار