مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: تعداد 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد در ملایر فاقد کتابخانه است.
کد خبر: ۸۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 03 September 2015
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: تعداد 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد در ملایر فاقد کتابخانه است.

به گزارش فارس؛علی‌محمد کریمی با بیان اینکه 62 کانون فرهنگی هنری در حال حاضر در مساجد شهرستان ملایر فعال است، اظهار کرد: امسال برای تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد 15 مجوز صادر شده که در دست اقدام است.

وی به برنامه‌های این کانون‌ها اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه‌های خانواده، مشاوره پیش از ازدواج جوانان، کارگاه آموزشی و تشکیل کلاس‌های قرآنی در قالب طرح‌های 1449 ازجمله مهمترین برنامه‌های این کانون‌ها در مساجد است.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد ملایر افزود: 60 نفر به صورت دائم اعضای فعال این کانون‌ها در شهرستان ملایر هستند که به فعالیت‌های مختلف می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 41 کانون در مساجد سطح روستاهای شهرستان ملایر وجود دارد، تأکید کرد: هدف اصلی فعالیت این کانون‌ها در روستاها جذب نخبگان و تربیت آنهاست.

کریمی بیان کرد: بیشتر کلاس‌های کانون‌ها در زمینه کارهای فرهنگی هنری، حفظ قرآن کریم و ترتیل‌خوانی است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات این کانون‌ها در مساجد گفت: بیش از 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد ملایر فاقد کتابخانه است.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد ملایر به بیان جذب سرمایه و اعتبار از طریق افراد خیر و نیکوکار ملایر پرداخت و افزود: با جذب اعتبارات می‌توانیم کتابخانه‌های کانون را در مساجد در قالب رشته‌های مختلف تخصصی کنیم.

وی تأکید کرد: تشکیل انجمن‌های ادبی، تخصصی و برگزاری نمایش‌های گوناگون براساس سلایق مختلف از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها در مساجد شهرستان ملایر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار