فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حفظ وحدت و انسجام در میان مسوولان و جلب حداکثری مشارکت مردم مهمترین راهکار برای تامین امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور است.
کد خبر: ۸۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 02 September 2015
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حفظ وحدت و انسجام در میان مسوولان و جلب حداکثری مشارکت مردم مهمترین راهکار برای تامین امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور است.

به گزارش ایرنا؛ سردار محمد مهدیان در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: برای برقراری نظم و انضباط عمومی 18 اولویت در دستور کار نیروی انتظامی استان وجود دارد که خدمت رسانی صحیح و کامل اولین اولویت این نیرو است.

وی بیان کرد: شهرستان تویسرکان از لحاظ شاخصهای امنیتی و مبارزه و کشف جرائم از میانگین استانی در بخشهای مختلف شرایط بهتری دارد.

مهدیان نسب از برقراری 17 هزار تماس و ارتباط مردمی با سامانه 197 پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد تماس، 23 درصد تنها به تقدیر و تشویق نیروهای پلیس و 15 درصد به ارائه راهکار و پیشنهاد اختصاص داشته است.

وی با اشاره به نقش سازنده دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم مختلف در سطح جامعه گفت: علاوه بر نیروی انتظامی 14 سازمان دیگر بر اساس قانون وظایفی را در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم به عهده دارند که ایجاد همگرایی حداکثری در این زمینه بی شک راهگشا و قابل تعمیم به کل کشور خواهد بود.

مهدیان نسب ادامه داد: هشت ایستگاه فرهنگی عفاف و حجاب با هدف توسعه بصیرت دینی و انقلابی ویژه کارکنان و خانواده های نیروهای انتظامی در استان ایجاد شده که باز هم قابل تعمیم در کل کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان همدان با برپایی قرارگاه صیانت از دستاوردها و پیگیری تخلفات درون سازمانی، کمترین میزان تخلفات این نیرو در کشور را به خود اختصاص داده است.

فرماندار تویسرکان نیز در این مراسم با تشکر از زحمات فرمانده اسبق انتظامی تویسرکان گفت: در جامعه ای اگر امنیت باشد توسعه است و اگر امنیت جامعه ای به خطر بیفتد سایر بخش ها نیز دچار آسیب می شوند.

حبیب مومیوند با بیان اینکه سه مساله امنیت، بهداشت و درمان و نیز آموزش از مسائل اساسی توسعه یافتگی جوامع هستند، اظهار کرد: بی تردید هر دو بخش دیگر تحت الشعاع امنیت هستند و مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در گرو امنیت موجود در جامعه شکل گرفته و رشد می کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به وحدت موجود در بین مسوولان تویسرکانی افزود: خوشبختانه شهرستان تویسرکان در شاخصه های انتظامی جز برترین شهرستان های استان است.

مومیوند با تأکید بر رعایت قانون در همه بخش های جامعه تأکید کرد: قانون رعایت شود همه سود می برند در غیر این صورت همه ضرر می کنند.

وی ابراز امیدورای کرد: با زحمات و تلاشهای نیروی انتظامی بتوان انتخابات اواخز سال آینده را در کمال امنیت و با شور و شعور و نشاط عمومی برگزار کرد.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: قانون مداری و اخلاق مداری از مواردی به شمار می روند که زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه هستند.

امام جمعه تویسرکان نیز گفت: امنیت و آرامش کنونی کشورمان به قیمت خون های پاک و ریخته شده عزیزان این مرز و بوم است که با تلاش های نیروی انتظامی و حافظان این نظام برقرار شده است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله مهم بسط امنیت و نظم و اجرای قوانین در جامعه است، اظهار کرد: اجرای قوانین و جریمه ها ضمن رعیات اخلاق و متانت مأموران نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه با مجرمان ،امنیت اجتماعی را در جامعه گسترش می دهد.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی تویسرکان نیز در این مراسم، به برگزاری اولین یادوراه شهدای ناجا در تویسرکان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سعی شده در سایه اجرای قوانین به دنبال افزایش احساس و ارتقاء امنیت عمومی در جامعه باشیم.

سرهنگ قاسم قربانی از کاهش سرقت ها در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با افزایش 63 درصدی دستگیری سارقان و کشف انواع سرقت ها در این چند سال اخیر روبرو بودیم که نشان از مبارزه جدی و عزم راسخ مأموران نیروی انتظامی تویسرکان برای برخورد با مجرمان دارد.

فرمانده اسبق انتظامی تویسرکان از کاهش تلفات جاده ای درون شهری با اشاره به رفتن به سمت نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در تویسرکان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال های اخیر در این رابطه اقدامات مناسبی برای کنترل ترافیک صورت گرفته است.

وی از تعامل خوب مردم تویسرکان با نیروی انتظامی سخن گفت و تصریح کرد: در کشف جرائم و سرقت ها به ویژه در مبارزه با مواد مخدر که از اولویت های نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان است تعاملی خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی تویسرکان نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی بتواند با همکاری سایر دستگاه ها و تعامل تنگاتنگ بین مردم و این نیرو، در راستای ایجاد وحدت بیش از پیش و برقراری نظم و امنیت در جامعه کوشا باشند.

در این آیین مراسم از تلاش های سرهنگ قاسم قربانی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان قدردانی وسرهنگ محمد معصومی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار