ارجمند گفت: روند افزایشی مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم گفت: شمار مبتلایان به این بیماری روز به روز در حال افزوده شدن بوده و آمار فوتی ها نیز سیر صعودی دارد.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 18 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم گفت: شمار مبتلایان به این بیماری روز به روز در حال افزوده شدن بوده و آمار فوتی ها نیز سیر صعودی دارد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به «کرونا» به حدود 2 هزار نفر رسیده است، افزود: امروز ۲ بیمار مبتلا به «کرونا» در جهرم جان خود را از دست دادند.

 

وی با اشاره به وضعیت بیماران بستری مبتلا به «کرونا» در بیمارستان پیمانیه جهرم؛ تا امروز امروز شنبه ۲۸ تیرماه، بیان کرد: ۱۰ بیمار بستری در آی سی یو با دستگاه تنفس می کنند.

 

ارجمند به تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه اشاره کرد و گفت: تعداد این بیماران به ۷۶ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد این بیماران ۶۳ نفر بوده که تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی اشاره کرد که تعداد آنها ۴۵ نفر بوده و تعداد بیماران مثبت و مشکوک بستری در بخش آی سی یو نیز ۱۳ نفر است.

 

وی با اشاره به ترخیص 13 بیمار کرونایی از بیمارستان نیز گفت: این بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، سیر مداوای خود را در منزل سپری می کنند.

 

ارجمند تعداد کل جانباختگان تا امروز را ۲۴ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: امروز نیز 2 بیمار جان خود را از دست دادند که یک خانم ۶۷ ساله با سابقه دیابت و یک آقای ۹۱ ساله با سابقه بیماری قلبی بوده است.

برچسب ها: کرونا ، میتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار