امام‌جمعه اقلیدبه آمریکا و مشکلاتی که در زمینه‌‎های مختلف ازجمله انتخابات، کرونا، اعتراض‌ها در این کشور وجود دارد و نیز تلاش‌هایی که در حوزه تحریم تسلیحاتی پرونده هسته‌ای ایران صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: تیم هسته‌ای ما باید هوایشان جمع باشد تا دوباره دچار وقت‌کشی و ممانعت از دسترسی به اهداف بلندمدتمان نشوند.تیم هسته‌ای ما باید حواسشان جمع باشد تا دوباره دچار وقت‌کشی و ممانعت از دسترسی به اهداف بلندمدتمان نشوند.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 29 August 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام‌والمسلین محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به بخش‌هایی از توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان و دولت‌مردان در هفته دولت درزمینهٔ صداقت داشتن با مردم، استفاده از فرصت‌ها برای ارائه خدمت به مردم و کشور، تلاش برای حل مشکلات، پیگیری برای اجرای طرح‌هایی که به مردم قول داده شد، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، ادامه کارهای علمی، بهداشتی و درمانی و نیز دغدغه‌های ایشان در حوزه اقتصاد، اشتغال، مسکن، واردات و صادرات، فضای مجازی، جلوگیری از قاچاق کالا و... اشاره و بر لزوم تلاش و همت جهادی با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در راستای تحقق این اهداف تأکید کرد.

وی به آمریکا و مشکلاتی که در زمینه‌‎های مختلف ازجمله انتخابات، کرونا، اعتراض‌ها در این کشور وجود دارد و نیز تلاش‌هایی که در حوزه تحریم تسلیحاتی پرونده هسته‌ای ایران صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: تیم هسته‌ای ما باید حواشان جمع باشد تا دوباره دچار وقت‌کشی و ممانعت از دسترسی به اهداف بلندمدتمان نشوند.

امام‌جمعه اقلید تصریح کرد: چندین بار راستی آزمایی شده و صداقت ایران اثبات شد ازاین‌رو دقت شود دوباره ما رو دور نزنند و سرکار نگذارند.

طالبی در ادامه با تقدیر از گروه مطالبه گر شهرستان اقلید که به‌خوبی در این عرصه قدم برداشته و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند، از فرماندار شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: اعلام نظر فرماندار درزمینه همکاری با مطالبه گران نوید خوبی است تا با کمک هم گره از کار مردم گشوده شده و مشکلات موجود حل شود.

خطیب جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود از ماجرای پیدایش کربلا سخن گفت و عنوان داشت: باید از این ماجراها درس گرفت و با افزایش بصیرت و علم، به‌گونه‌ای عمل کنیم که اگر امتحانی برایمان پیش آمد، در دام نیفتاده و سربلند بیرون آییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار