فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 10 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهان دیماز از انهدام باند سارقان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و قطعات داخلی خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به‌جامانده پنج نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از آنها را در مخفیگاهشان  دستگیر کردند.
دیماز با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه آنان ماموران توانستند   مقادیری انواع لوازم منزل از جمله دریل تخریب، موتورجوش، انواع سلاح سرد و قطعات داخل خودرو را  کشف کنند، افزود: در این راستا یک دستگاه خودروی پراید سرقتی نیز کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به  ۲۶ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف  کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار