مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جان باختن ۱۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به این بیماری طی دیروز تاکنون، اضافه کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان این بیماری در استان فارس به هزار و ۲۳۶ نفر از ابتدای شیوع رسیده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 23 October 2020
به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی درباره آخرین آمار مربوط به کروناویروس اظهار کرد: آمار نمونه گیری‌های مربوط به شناسایی این بیماری به ۳۳۸ هزار و ۸۶۷ مورد از ابتدای شیوع تاکنون رسیده است.
 
او بیماران شناسایی شده از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون را ۷۳ هزار و ۷۷۱ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
حسینی با اشاره به بستری هزار و ۱۴۲ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۱۷۱ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین با اشاره به جان باختن ۱۴ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به این بیماری طی دیروز تاکنون، اضافه کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان این بیماری در استان فارس به هزار و ۲۳۶ نفر از ابتدای شیوع رسیده است.
 
حسینی با اشاره به تعطیلات پیش رو، از همه مردم استان درخواست کرد: از سفر‌های غیرضروری و شرکت در میهمانی و تجمعات پرهیز کرده و نسبت به سلامت خود و دیگران دقت نظر ویژه داشته باشند.
 
او، کاهش خطرات موج جدید کرونا در استان را مستلزم رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران دانست.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار