نماینده نی ریز با بیان اینکه باید بازار را طبقه بندی کنیم، گفت: در جایی که تکنولوژی داریم با توجه به تحریم‌ها باید نگاهمان به داخل باشد و با توجه به اقتصاد مقاومتی حدالامکان از داشته‌های خودمان استفاده کنیم و در جایی که توانایی فنی نداریم و یا توان تولید نداریم ناچاراً از خارج آن تکنولوژی را وارد کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 11 November 2020
به گزارش تابناک فارس: فرهاد طهماسبی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سال‌های گذشته متاسفانه شاهد قاچاق کالا به ویژه کالا‌هایی که در داخل کشور تولید شده‌اند هستیم، گفت: این کالا‌های قاچاق که هم قیمت کالا‌های داخلی و بعضاً ارزان‌تر از آن به دست مصرف کننده می‌رسد و بازار و تولید کننده داخلی را به جد تهدید می‌کند.
 
وی با بیان اینکه، زمانی که کالایی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود از پرداخت حقوق قانونی و گمرکی به دولت فرار کرده است، ادامه داد: کالای قاچاق هم برای قاچاق کننده سود آورد و هم می‌تواند به اقتصاد کشور ضربه وارد کند.
 
نماینده نی ریز و استهبان در مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی توان و کیفیت داخلی برای تولید کالا‌ها در داخل بسیار بالا رفته است، عنوان کرد: بهتر است دولت به جای تصدی گری نظارت خود را بیشتر کند تا شاهد پدیده قاچاق در کشور نباشیم.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید بازار را طبقه بندی کنیم، افزود: در جایی که تکنولوژی داریم با توجه به تحریم‌ها باید نگاهمان به داخل باشد و با توجه به اقتصاد مقاومتی حدالامکان از داشته‌های خودمان استفاده کنیم و در جایی که توانایی فنی نداریم و یا توان تولید نداریم ناچاراً از خارج آن تکنولوژی را وارد کنیم.
برچسب ها: تولید ، قاچاق کالا ، بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار