سهرابی گفت: با اتکا به توانمندی های همکاران صدا و سیمای مرکز فارس، برنامه های فاخری برای ایام دهه مبارک فجر تهیه شده است تا بتوانیم خدمات نظام در سال های مختلف را به خوبی بازنمایی در قالب نرم افزاری و سخت افزاری کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 January 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید تقی سهرابی»،  در نخستین جلس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر فارس گفت: رسانه های استان برای پوشش این برنامه ها آمادگی کامل دارند تا این برنامه ها را با رویکرد متفاوتی پوشش دهند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس افزود: برنامه های امسال دهه مبارک فجر از ابتدای بهمن در رسانه ملی آغاز خواهد شد و برنامه های عدیده ای نیز در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با اتکا به توانمندی های همکاران صدا و سیمای مرکز فارس، برنامه های فاخری برای ایام دهه مبارک فجر تهیه شده است تا بتوانیم خدمات نظام در سال های مختلف را به خوبی بازنمایی در قالب نرم افزاری و سخت افزاری کنیم.

سهرابی اعلام کرد: برای رسانه های مکتوب و برخط نیز امسال فضای مناسبی برای حضور فعالان این رسانه ها ایجاد شده است و در سراسر استان نیز با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان ها گزارش های خبری در این ایام مبارک، پوشش داده خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این جلسه، اعضای این کمیته و فعالان رسانه به ارائه نظرات خود پرداختند و ظرفیت رسانه های استان برای تبیین چگونگی شکل گرفتن انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار