در چند روز آینده مرحله دوم از فاز نخست واکسیناسیون برای گروه‌های مورد نظر که دوز اول واکسن را دریافت کرده اند،در فارس انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 28 February 2021

ادامه توزیع واکسن کرونا در شهرستان‌های فارسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، بر نظارت دقیق روند توزیع واکسن کرونا در شهرستان‌های استان تاکید کرد.
دکتر مهرزاد لطفی از اعضای این ستاد خواست برنامه ریزی دقیقی در خصوص توزیع و تزریق واکسیناسیون کرونا داشته باشند.
او با اشاره به اینکه واکسیناسیون برای هر فرد به صورت دو مرحله انجام می‌شود، افزود: در چند روز آینده مرحله دوم از فاز نخست واکسیناسیون برای گروه‌های مورد نظر که دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، انجام می‌شود.
تشکیل کمیته علمی نظام مراقبت ویروس‌های موتاسیون یافته در دانشگاه، از محور‌های مورد تاکید رئیس دانشگاه در این نشست بود که مقرر شد با همکاری کمیته علمی کروناویروس و برگزاری جلسات مستمر تشکیل و نسبت به پیگیری موارد اقدام شود.
دکتر لطفی افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ طی روز‌های اخیر را نگران کننده خواند و از مردم خواست تا با مشارکت در رعایت پروتکل ها، پرهیز از سهل انگاری و عادی انگاری در ایام پایانی سال، مانع شیوع کروناویروس شوند.
او جلب همکاری مردم در این ایام برای مشارکت در پایبندی به رعایت بهداشت را یک ضرورت برای کاهش آسیب‌های ناشی از موج جدید بیماری دانست و گفت: همزمانی بروز موج چهارم بیماری، ورود گونه جهش یافته و نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، خطری جدی برای سلامت عمومی است که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
رئیس دانشگاه همچنین با اشاره به روند افزایشی مراجعه به مراکز منتخب ۱۶ ساعته و آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، نحوه فعالیت این مراکز را بررسی کرد.

برچسب ها: توزیع ، واکین ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار