رییس ستاد انتخابات استان همدان:
رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: فراهم کردن زمینه انتخابات رقابتی با مشارکت بالا و در تراز جمهوری اسلامی در اولویت بوده و درصدد تلاش برای تحقق این اهداف هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 03 June 2021
مصطفی آزادبخت روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: به طور حتم انتخابات پیش رو از حساس‌ترین انتخابات‌های جمهوری اسلامی است. 

به گزارش تابناک همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: برقراری امنیت و حفظ سلامت انتخابات در چارچوب قانون در اولویت است.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات استان همدان در راستای سیاست‌های وزارت کشور و توجه به مُر قانون، انتخابات‌های پیشرو را برگزار می‌کند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان از همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات این استان خواست امنیت، سلامت انتخابات را تامین کرده و استقلال کامل در انتخابات را رعایت کنند.

آزادبخت ادامه داد: بهترین راهنمای ستاد انتخابات استان همدان در انجام و اجرای انتخابات قانون است.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستا‌ها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار