همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 24 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سخنران این مراسم که صبح امروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بود.
رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در این مراسم که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد باا شاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام درعملیات بیت المقدس، این عملیات را یکی از بزرگترین عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت:در روز‌های سختی که رزمندگان اسلام بدون هیچ گونه پشتوانه‌ای با دشمن تا دندان مسلح مبارزه می‌کردند اگر روحیه‌ی ایثار و از خودگذشتگی در بین رزمندگان نبود بدون شک دشمنان با بدترین شکل ممکن مارا شکست می‌دادند و عواقب این شکست‌ها تا مدت‌ها گریبان گیر ما می‌شد.
سردار اسدی افزود: باید همواره آنچه را که در دوران ۸ ساله دفاع مقدس بر ملت ایران گذشت زنده بماند تا آیندگان بدانند این عزت و عظمت ملت ایران باچه بهای سنگینی به دست امده است.
در این مراسم از ۱۲ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار وشهادت که با همکاری جمعی از نویسندگان استان فارس تالیف شده بود رونمایی شد.
حجت الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هم گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشا ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی با سخنرانی و روایتگری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار