رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قیر و کارزین بیان داشت: مردم باید احساس کنند که پشت‌پرده‌ای وجود ندارد. این فعال سیاسی شهرستان قیروکارزین متذکر شد: مسئولان در تصمیم‌گیری و اجرا باید با مردم صادق باشند و حقایق را بی‌پرده با آنان در میان بگذارند.
کد خبر: ۹۶۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 30 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:غلامحسین مرادی با اشاره به پویش شفافیت کاندیداهای شورای شهر در خبرگزاری مهر گفت: داوطلبین شورای شهر می‌بایست در گام اول نسبت به عملکرد خویش به‌طور کامل شفاف سازی و تمام اطلاعات و پیشینه شغلی خود را در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه شفافیت کاندیداهای شورای شهر می‌تواند جلوی سوءظن‌ها را بگیرد، افزود: شفافیت اعتماد مردم را نسبت‌به شوراها افزایش و باعث احساس مسئولیت بیشتر آنان می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان قیر و کارزین با تاکید بر نقش و اهمیت شورای شهر و نقش آن در پیشبرد امور شهری اظهار کرد: مدیریت شهری نیازمند افرادی است که خود مشورت و خرد جمعی را باور داشته باشند و برای آبادانی و پیشرفت شهر از ظرفیت عظیم نخبگان و افراد صاحب‌نظر استفاده نمایند.

مرادی انتخابات را نشانه آگاهی ملی و مظهر انگیزه و اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش دانست و خاطر نشان ساخت: مشارکت بیشتر مردم، کشور را در مقابل تهدیدات بیمه و امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در صحنه انتخابات ادامه داد: یکی از راه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات رعایت اصل شفافیت از سوی مسئولان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قیر و کارزین بیان داشت: مردم باید احساس کنند که پشت‌پرده‌ای وجود ندارد. این فعال سیاسی شهرستان قیروکارزین متذکر شد: مسئولان در تصمیم‌گیری و اجرا باید با مردم صادق باشند و حقایق را بی‌پرده با آنان در میان بگذارند.

وی معتقد است: با شفاف سازی اعتماد مردم به مسئولین و شوراها افزایش و میزان مشارکت آنان در مسائل سیاسی و اجتماعی بویژه انتخابات بیشتر خواهد شد.

مرادی لازمه اعتماد مردم به شوراها را ارائه شفافیت و صداقت نامزدها عنوان کرد و گفت: باید شفافیت قبل‌از انتخاب و در زندگی اجتماعی و هزینه‌های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر وجود داشته باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قیر وکارزین اضافه کرد: در شهرداری و شورای شهر که یک سازمان کاملاً مردمی است و با هزینه مردم اداره می‌شود، این شفافیت باید آشکارتر و برجسته‌تر باشد.

وی با اذعان بر اینکه شورا باید یک سخنگوی فعال و مطلع داشته باشد، تصریح کرد: اعضای شوراها باید با حضور مستمر در بین مردم، پاسخگوی مطالبات و سوالات آنان باشند، چرا که این موضوع می‌تواند امید و اعتماد مردم به منتخبان خود را افزایش دهد.

مرادی در انتها یادآور شد: نبود شفافیت و پاسخ‌گویی به مطالبات مردم قطعاً در قضاوت آنان نسبت به شوراها و مجموعه مدیران شهری تأثیر منفی داشته و مشارکت و همکاری آنان را تضعیف خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار