سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: طبق روال و قانون یک تیم می‌تواند در ورزشگاه پارس تمرین کند اما اجازه تمرین در این ورزشگاه به ما داده نمی‌شود به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که ما تیم شهر شیراز و استان فارس نیستیم.
کد خبر: ۹۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 09 June 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: داریوش هرمزی درپی برتری تیمش مقابل گل ریحان، بازهم از بی توجهی مسئولان ورزشی به این تیم انتقاد کرد گفت: این برد را به شهدای امنیت ایل قشقایی تقدیم می‌کنیم و جای تأسف برای مسئولین استان دارد که همچنان نگاهی به این تیم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طبق روال و قانون یک تیم می‌تواند در ورزشگاه پارس تمرین کند اما اجازه تمرین در این ورزشگاه به ما داده نمی‌شود به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که ما تیم شهر شیراز و استان فارس نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز تصریح کرد: این دیدار از جهت آنکه تیم ما در خطر سقوط قرار داشت بسیار حساس بود و به ثمر رساندن سه گل در این بازی ارزشمند است.

هرمزی یادآور شد: متأسفانه تیم قشقایی بسیار تنهاست به طوری که در زمان بازی از ورود عوامل تیم از جمله تدارکات و روابط عمومی باشگاه به درون ورزشگاه ممانعت شد و این یک فاجعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارتیم های شهدای قشقایی و گل ریحان البرز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، با برتری ۳ بر ۲ یاران قشقایی در شیراز به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار