در حالی مدیران و مسئولان ورزشی استان و کشور از افتتاح سالن ورزشی ۶ هزار نفره حسینی الهاشمی وعده داده‌اند که این وعده پس از گذشت سالها هنوز عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۹۷۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 23 June 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سالن ورزشی سرپوشیده ۶ هزار نفره شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس بوده که در بزرگراه حسینی الهاشمی در غرب شیراز درحال ساخت است.

این سالن قرار بود سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما تا سال ۹۴ این پروژه تعطیل شد. در سال های گذشته مسئولین چندین و چندبار وعده بهره برداری از این سالن را داده اند اما همچنان این سالن تکمیل نشده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پس از چندین بار، پنجم مردادماه‌ سال ۹۹ در این باره اعلام کرد سالن ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی شیراز پیشرفت خوبی دارد و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

حسن کریمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ نیز در سفر به شیراز به خبرنگاران گفت: تاکید می‌کنم این سالن در خرداد ماه آماده بهره برداری می‌شود و از اول خرداد آماده این آمادگی را داریم.

اما خرداد ماه امسال هم به پایان رسید و همچنان مردم فارس چشم انتظار این سالن باقی ماندند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس: مجموعه باید بعد ار افتتاح مورد بهره برداری قرار گیرد

عباس حاجی زاده به خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که بخشی از کارهای ورزشکاه از جمله محوطه سازی،کفپوش و کارهای داخلی تکمیل نشده بود و نیاز به زمان بیشتری داشت با نظر وزیر ورزش و استاندار قرار شد این کارها تکمیل شود تا مجموعه کامل افتتاح شود تا پس از افتتاح مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: کفپوش این سالن نیز نوعی پارکت خاص می باشد که واردات آن کمی طول کشید و هم اکنون در حال نصب است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: پیش بینی می کنیم تا پایان تیرماه این مجموعه به بهره برداری می رسد.

او ادامه داد: با توجه به پتانسیل فارس و شیراز امکان برگزاری رویدادهای مختلف بین المللی و جهانی در شیراز وجود دارد که تا کنون سالن بین المللی مناسبی در استان وجود نداشت و با بهربرداری از این مجموعه می توان شاهد برگزاری رویدادهای مختلف جهانی، بین المللی و آسیایی در شیراز بود.

حاجی زاده با بیان اینکه طراحی این مجوعه نیز به صورت خاص انجام شده است گفت: این مجموعه در جنوب کشور یکی از مجموعه های خاص می باشد و تا کنون حدود ۹۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

تا کنون پس از گذشت چندین سال از وعده‌های بی سرانجام وعده بعدی افتتاح این سالن تا اخر تیرماه است که باید منتظر ماند و تماشا کرد که این سالن به بهره‌برداری خواهد رسید تا خیر؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار