فرمانده سپاه فجر فارس گفت: حتی یک دلار در سفرهای هیئت‌های اروپایی به کشور، قراردادی تنظیم نشده است با وجود اینکه این‌ همه وزیر آمدند و رفتند. خبرگزاری فارس: حتی یک دلار قرارداد در سفر هیئت‌های اروپایی به کشور تنظیم نشده است
کد خبر: ۹۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 21 September 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در یادواره شهدای روستای نورآباد بخش وراوی شهرستان مهر در سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس عرصه‌ای بود که شهدا از فرش به عرش عروج کردند و این انسان‌های مؤمن و انقلابی در باور، اعتقاد و دین خود کوتاه نیامدند و زمانی که امام خمینی (ره) مطلبی می‌فرمودند دیگر این پا و آن پا نمی‌کردند و در مکتب ولایت‌ فقیه دچار تردید نمی‌شدند.

وی افزود: باید در مجالسی مانند یادواره‌های شهدا به خودمان نمره دهیم که ارتباط ما با ولایت‌فقیه چگونه است و اگر ارتباط با رهبر معظم انقلاب فقط از نگاه سیاسی باشد مردود هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: آن چیزی که باعث انحراف در مسائل سیاسی می‌شود دنیاطلبی است.

غیب‌پرور با بیان اینکه باید به سه حوزه مهم توجه داشت گفت: نخستین حوزه شناخت خودی است و باید به توانمندی‌های امت اسلام باور و شناخت داشته باشیم و امروز نیروهای انقلابی کم نیستند و در دیدار دیروز جانبازان با رهبر معظم انقلاب مشاهده کردید که هیچ‌کدام از جانبازان از رهبری مطالبه دنیایی نداشتند و انقلاب را این انسان‌های با بصیرت حفظ کرده‌اند و وای به حال آن‌هایی که دچار خودباختگی شده‌اند.

وی تصریح کرد: چرا امروز نگاه به بیرون مطرح می‌شود مگر ما چه کم داریم و آیا سابقه خوشی از آمریکا وجود دارد.

غیب پرور دومین حوزه را شناخت دشمن دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دشمن دارد و می‌دانیم دشمن با این انقلاب چه کرد و چرا برخی می‌خواهند این دشمنی را پاک کنند و ما هنوز زمانی که یادمان می‌افتد دلمان می‌گیرد که چگونه پیکر شهید دستغیب در شیراز تکه‌تکه شده بود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: چه کسانی منافقان را تحریک کردند و اتوبوسی را در یکی از خیابان‌های شیراز آتش زدند و کودکان زنده در آتش سوختند و آیا ما تحریم‌ها و خباثت‌های آمریکا را فراموش می‌کنیم در حالی که هنوز دشمنی آنان برقرار است.

غیب‌پرور متذکر شد: هم دشمن را باید شناخت و هم دشمن‌ستیز بود و امکان ندارد ما خباثت‌های آمریکا را فراموش کنیم و در تمام مجالس با اعتقاد صدا می‌زنیم مرگ بر آمریکا و این یک خط و تفکر سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: باید به مردم توضیح دهیم که حتی یک دلار در سفرهای هیئت‌های اروپایی به کشور، قراردادی تنظیم نشده است با وجود اینکه این‌ همه وزیر آمدند و رفتند.

عضو شورای تأمین استان فارس اضافه کرد: این چه وضیعتی است که برخی‌ها روی خوش به آمریکا نشان می‌دهند و مگر فرزندان امام و رهبری اجازه می‌دهند که آمریکایی‌ها بیایند در کشور مانور بدهند، رهبر معظم انقلاب بارها در مورد نفوذ دشمن صحبت کرده‌اند و آمریکا به دنبال نفوذ است.

غیب‌پرور اضافه کرد: زمانی که رهبری خبر از نفوذ فرهنگی و سیاسی می‌دهند به‌حتم خبری هست.

فرمانده سپاه فجر فارس اذعان داشت: در حوزه سیاسی باید مراقب باشیم کسانی سکان‌دار باشند که دلداده شهیدان بوده و از دل‌ و جان ولایت را قبول دارند.

غیب‌پرور افزود: رهبری بارها و همیشه بر توان و تولید داخلی تأکید کرده‌اند و اقتصاد مقاومتی نگاه بر درون است دیدید که روی پای خودمان ایستادیم و امروز موشک‌هایی با برد هزاران کیلومتر را ساخته‌ایم و کسی به ما چیزی نداد و هر ملتی روی پای خودش ایستاد از زمین بلند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار